mandag den 25. januar 2016

Udfordrer sneen i bare fødder-Lørdag den 23 januar 2016.

 Jeg elsker ferrarier, jeg syntes de er så flotte, og ville være rigtig beæret over at eje en..
 Årh...
 Jaaa..det ville være så fedt og også ret sødt, hvis man fik en ven eller veninde i dagplejen, vuggestuen eller børnehaven, og bare var venner eller veninder hele ens liv, og fik børn på samme tid.

Ej..det ville jeg gerne.
 Det tror jeg faktisk er meget sand.

Nej, det er ikke rigtig tiden der betyder noget, det er indholdet, og hvor meget man lægger i forholdet for at få det til at fungere.



Jeg kom op kl 09:00. 



  Jeg sad derefter og søgte på hudklinikker i sønderborg, fordi jeg op det sidste har fået en megetmærkelig slags hud(det er svært at forklare)..men den er ikke "ren" som den plejer at være, og jeg spiser hverken mere ellermindre usundt eller sundt....så jeg ved ikke lige hvad der er galt..måske kan det være alderen. 




 Jeg fik læst avis og spist morgenmad. 


 Derefter sad jeg og fjollede lidt rundt med Prudst..hun synes sikkert jeg er skide irriterende for det,haha :)





 Jeg gik udenfor for at kigge lidt på sneen, og bare nyde synet, for sne er jo meget smukt.

 Imens jeg gik dereude, havde jeg sådan en lyst til at lave bål..måske er det fordi at tanken bag bål er at det er hyggeligt bare at sidde rundt om et bål og snakke og få varmen.


 Der blev vasket lidt tøj.


Nu skulle der saves lidt træ. 






 Man bør nok tage arbejdsbukser på, når man laver sådanne ting...men det gad jeg altså ikke lige, og selvfølgelig skifter jeg bukser, hvis jeg skal noget..det er jo klart.. 


  




Harald er der ALTID..det er lige meget hvor man er, så er han der:)







Nuurh, den lille snesniger :-P



















Da jeg kom ind, havde mor været igang i køkkenet, hvor hun havde bagt 2 franskbrød.

Det ene mislykkedes lidt, for det kunne vi ikke få ud af formen, haha :-P

Vi lørdags-hyggede lidt inde i stuen med snak, franskbrød og negerkys.



 Og beverley hills, fordi der var maraton.





Lidt senere tog jeg mig et bad, med hårkur og ansigtsmaske.




 OG selvfølgelig min elskede morgenkåbe.

Nu var der blog tid.
 Da jeg skulle og kalde på kattene, så de kunne få deresaftensmad, ville jeg lige udfordre mig selv lidt, og gå barfodet i sneen.




Jeg skiftede min baggrund.



 Lidt sent, men bedre end alsrig, fik jeg produceret min december goodiebox.


Kl 20:00, var der danmark har talent. 




  









  
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar