torsdag den 7. januar 2016

Toocute kittens-Tirsdag den 5 januar 2016.

 Tro mig man synger MEGET Bedre i badet,end man gør i virkeligheden.
Hahah..dog er der nogle der er født med et sangtalent.
 Det er jo forskelligt hvordan man går klædt.
Man er jo næsten  i et forskelligt humør hver dag/morgen.
Min tøjstil afhænger meget af hvilket humør jeg er i, eller hvilken inspiration jeg har taget med i dagens outfit.

Jeg prøver for det meste at klæde mig, så det ser ud til at jeg har brugt tid på mig selv og ikke bare smidt noget på.
 Undskyld jeg gør det også selv.

Jeg tror Ida og Alice er lidt trætte af det.

 Jeg ved godt at det allerede har været december og at vi allerede er inde i 2016.
Men så kan man bare se hvor hurtigt tiden går, for dette billede fandt jeg nok i november i 2015.

Jeg fik lavet et nyt instagram billede. 


 Jeg finder min inspiration til tøjsæt eller mine billeder på appen der hedder we heart it, som kan downloades i din appstore.






  Jeg kom op kl 08:10 idag.







  















  




 Ja, som billedet siger, så havde jeg fri idag.

Jeg duer ikke til at have fri, medmindre jeg har en plan for hvad jeg skal lave..


 Min plan lød idag.

At se what not to wear.




 OG BAGEFTER KOM DER DET SØØØØØDESTE KATTESHOW PÅ ANIMAL PLANET...årrh..jeg var ved at dø, så cute var det!!:-) 


 Programmet hed også toocute.







Jeg havde julelys i øjnene, hele programmet igennem. 




 Årh, SEEEE lige!! C-:






Jeg elsker elsker elsker når der er varme i kakkelovnen, og det rent faktisk er varmet op.. 


 Hestene kunne lige komme ud i ca 2 timer...det er alt for koldt for dem nu, men de skal jo lige ud og røre sig.




Vejret var heller ikke helt til den dårlige side.


 





Men deres vand var fuldstændig frosset til is...


 Så hentede jeg lige 2 spande med "flydende" vand i...haha :-P
 Det kunne de godt lide.





Jeg fik også lige vasket en maskine tøj.
 Og hentet noget træ.









 Det er sjovt, kattene sidder altid helt tæt på en og glor på en..de er med OVER ALT :-)..Men det gør skam heller ikke noget.. ^^..










 Min mor sad og så hvem vil være millionær, så det satte jeg mig også lige til at se. 





Hestene kom ind, og kattene fik deres mad.






     

 Hva fanden tænkte jeg på, da jeg skrev dette??

(Jeg ved dog godt hvem personen er),,,men hvorfor skrev jeg det ud til hele verden??




   Yaaayyy, nu var det første afsnit af årgang 0, som jeg har fulgt med i hvert år.

Jeg gik dog i 1 klasse da det startede i 2000, så der så jeg det dog ikke.

Jeg vil mega gerne det det fra starten, som et maraton.
  





  





Ingen kommentarer:

Send en kommentar