lørdag den 9. januar 2016

Lidt fra kattehjemmet-Torsdag den 7 januar 2016.


 Billedet står godt nok på hovedet, men i såfald at i ikke kan læse hvad der står, så stårder.

"If you never jumped from one couch to another, to save yourself from the lava, then you didn´t have a childhood"

Jeg gjorde det rigtig tit, og slog også koldbøtter i spfaen og også over sofaryggen..min mor blev godt nok meget sur hver gang, men for små børn var det jo nærmest Legoland at slå koldbøtter i en sofa.
 Hhaha, nogle ligner en der er ved at fryse ihjel, indpakket i trøjer, hat og handsker, og andre ser vildt velklædte ud, og ligner at de virkelig ikke giver en fuck om der er koldt og at andre har røde næser.
 Ja, det er vi mange der er..
Nogle gange når jeg for eksempel vil fortælle min mor noget som jeg synes er sjovt eller smart, så kan hun sagtens begynde at brokke sig over det jeg har sagt, og det var slet ikke meningen at det skulle udvikle sig til brokkerier..men sådan er mødre vel..

Engang skulle jeg fx passe vores bed and breakfast telefon..der var en der ringede, og snakkede engelsk, som jeg så snakkede med, imens jeg gik ind til min mor som sad i sofaen, da de jo har mere styr på hvem og hvad der kommer, da vi har en kalender, vi skriver værelsesbestillingerne i.

Da jeg havde snakket færdigt,udbryder hun.

"Ej, du behøver altså ikke at snakke som en 12-årig"

Det var sgu da ikke meningen jeg skulle lyde som en 12-årig..det var ihvertfald ikke min mening..nogle gange..så ...århg....


 Idag skulle jeg jo hen på kattehjemmet...hvilket jeg glæder mig til hver gang..jeg hader at jeg kun har vagt mandag og torsdage..jeg vil RIGTIG gerne derhen noget MERE.















Det var bare SÅ tiltrængt med en vintersweater i denne kulde..







 Kender i det når i ikke har en bestemt madvare i huset?
Her til morges havde vi ikke mere yoghurt..
Mig og min far er de eneste der spiser yoghurt om morgenen, så det er os der skal "skændes" om yoghurten..;-)


 Min mor og Ida var i tyskland i sidste uge, da de skulle køre min mormor hjem, og hun bor tæt på grænsen, så de købte dette juice..det er så lækkert, og alt er jo billigt i tyskland/over grænsen.
 Jeg fik heldigvis nået min the idag..så har man noget at varme sig på.
 Min mor tilbød at køre mig og Alice til sønderborg til skole og kattehjem.
Så jeg havde lige en halv time ekstra, så den brugte jeg på at se itsjudyslife(min youtubefamilie jeg følger på youtube.)


  






Da vi havde afleveret Alice i skole, kørte mig og mor lige på Lidl..Det er jo lige meget hvornår jeg lander på kattehjemmet..jeg skal bare have gjort min vagt.. 








Jeg synes det er  surt at vi skal købe vores egen æg..
Vi har altid været vant til bare at gå ud i vores hønsehus og hente æg, og æg er sådan en ting man bare SKAL have i sin husholdning.

Jeg skal helt klart have høns en dag igen, det er så nemt at få æg på den måde. 


Så ankom jeg på kattehjemmet.


Jeg starter altid med at sige hej/godmorgen til kattene når jeg kommer.



Her er det Clau, som er sådan en sød og lækker hankat, der elsker at blive børstet, dog ikke for meget på halen.
 Og lille Jytte,som er kælen når den først kender dig.
 Lille cherie, som jeg altid forveksler med en anden kat der hedder Holly, da de ligner meget hinanden.

Dette må være Nonia(lille pige) eller Nicolai(stor dreng)..de er begge sorte og hvide, så de er ikke nemme at genkende på billeder.



 Claus.



 Kl 12:00 var jeg færdig.
 Vi har næsten lige fået 5 killinger ind, hvor de 4 er sorte og hvide, derfor ligner de meget hinanden.
Deres navne er ret skøre..;)


 Og nogle andre killinger der kom i går..de er vildt slanke og MEGA legesyge..de bringer liv i gaden. 
Her har vi Severin.






Hvis jeg skulle have en kat herindefra, så blev det helt klart Brunello.
Da jeg så den første gang, så rev den  bare mit hjerte ud, jeg er virkelig blevet helt vild med den..den er så sød.

Desværre må jeg ikke få flere, men hvis jeg boede alene så havde jeg allerede adopteret den.

Betty er altså også en lille charmetrold.


 Prøv lige os se ham(Brunello)

Det er selvfølgelig trist, hvis han bliver solgt, og jeg ikke aner hvor han kommer hen..men det er selvfølgelig det bedste når de finder et hjem <3

 Han er SÅ sød:-P











 Hahahahahahahahaha......Da jeg skulle hjemad, var jeg SÅÅÅÅ hammersulten...heldigvis havde mig og mor jo været på lidl, så jeg havde købt lidt pølsehorn og en croissant.

Men da jeg skulle have mit pølsehorn, så opdagede jeg at der IKKE var en pølse i... 

 HAHAHAHHAHAHA...den sad i mit tørklæde......!!!!!!hahaha, jeg "døde" af grin..

 Nå, gåtur i den kolde vind..










  




 Jeg skulle lige ind i HogM..Kan i huske den der læder jakke jeg prøvede sidste gang jeg var i HogM..der kostede 345 tror jeg nok...Den KUNNE jeg ikke glemme, jeg MÅTTE bare have den....så den var jeg på vej ind og købe.



  

 Jeg kunne bare ikke finde den NOGENSTEDER...så trist..

Jeg har i virkelig lang tid søgt efter en læderjakke....endelig finder jeg en, som  jeg gerne vil have, og så er den der ikke når jeg endelig vil have den....og den har hunget der i en måned....TYPISK...


 Jeg mødtes med Alice i HogM..


Vi gik lige ind i normal.



Lidt efter kom Ida også til sønderborg.
Mig og Ida ville gerne have noget frozen yoghurt...jeg har kun prøvet frozen yoghurt 2 gange i hele mit liv, og jeg er kommet frem til at chokoladen er bedst..men de havde ikke chokolade, så jeg tog neutral, mango og jordbær.


 Alice faldt i snak med en hun kendte, så mig og Ida satte os ind på the spot cafe og spuste vores frozen yoghurt.










Turen gik lige til kvickley da Alice ville have vindruer. 

Jeg skulle bare have en ansigtsrens..


Ida var kommet herud i bil, så vi alle kunne komme med hjem. 



Vi skulle lige på biblioteket, da Ida skulle hente en bog. 













Ida og Alice gik igang med at kigge på LP plader, men det interesserer jeg mig ikke så meget for, så jeg satte mig til at læse et blad. 








 Nu gik turen hjemad.





Hahah, man kan gå ind på skala fm på facebook, og få en "generator" til at sige en masse ting om hvordan du er.. 






Den gad ikke lige da jeg gjorde det, for vi skulle lige hæve penge, så det nåede jeg ikke. 






Da vi kom hjem, var mor igang med at tage juletræet ned...det er altid som om at det er en epoke der er slut, når juletræet tages ned. 





 Prudst, Harald, Stribe og Minnie fik deres mad.

 I normal havde jeg købt en sodavand, der så ret interessant ud, så den måtte jeg bare prøve.

 Min avis.
 Og et nyt gaffa blad.
 Og min ansigtsrens.




 Nuurh, jeg elsker når kattene finder nye steder at ligge sig,...det er faktisk vildt nuttet.

Her har hun så lagt sig i vasketøjet, jeg mangler at folde og ligge på plads.







Nu starter den nye sæson af bonderøven...så den skulle vi lige se.
Det er primært mig og min far der ser det.






Masser af the til at holde varmen på. 



Engang var jeg obsessed med at sige navnet Liam o´conner...altså LOC(rapperen) 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar