torsdag den 21. januar 2016

At skrive jobansøgninger-Tirsdag den 19 januar 2016.

Alle har vel en god og en dårlig side af dem selv.

Måske har du et dårligt temperament, en dårlig tålmodighed, er ofte sur eller måske er du snobbet.
Måske har du et godt hjerte, er en der hjælper mennesker eller dyr i nød, en rigtig god tålmodighed, er god til vister, eller at synge...eller hvad ved jeg.

Ja..jeg er forresten lige begyndt at se serien der hedder Reign, og jeg synes den er vanvittig god.
Jeg kan ikke se mere pretty little liars, før de ligger resten af sæsonerne ud på netflix.
Sorte katte er simpelthen mini-pantere..jeg mener ikke at sorte katte skader eller laver uheld..overhovedet ikke.

Ja, hvorfor er det egentlig at man vågner op og ligner lort, med uglet hår, og søvn-dyssende ansigt.
Hvorfor vågner man ikke bare op og ser helt veludhvilet op, og hår der faktisk står ud til at reddes.

Op kl 08:00.
Jeg elsker min nye app.
Den hedder bare Sleep Cycle.
Jeg lå lidt og spillede Who stole me.



















Jeg startede dagen med at spise morgenmad.
Prudst er bare helt optaget med at ligge i brændekurven.
Det er bare ærgeligt når vi skal have hentet træ i den, så bliver vi jo nødt til at tage hende ud af kurven, og så må hun finde et andet sted at ligge.
Jeg sad lidt og skrev ting og aftaler ned i min kalender.







Kl 13:00, kom Ida og Alice hjem på samme tid, da Alice havde fri fra skole, og Ida havde fri fra arbejde.



Imens jeg sad og søgte lidt mere efter jobs.
Jeg skiftede min baggrund lidt efter. 


Jeg har jo ikke lavet mit goodiebox indlæg endnu, men det vil blive lavet snart...Dog trængte jeg lige til at smage et af de 2 teér jeg havde fået med i boxen.
Når eg laver indlægget, så forklarer jeg smagen, og om jeg kunne lide den.



Den duftede af chili, og så forklarer jeg ikke mere. 

Jeg fandt lidt flere jobmuligeder, som jeg bare skal have sendt en ansøgning afsted til.


Jeg kan bare ikke lide at sende mails, og jeg kan faktisk heller ikke særlig godt finde ud af det.
Jeg er født i 1994, og der sendte man altså  ikke særlig mange mails...alt det der med elektronik forvirrer mig..jeg vil hellere skrive med blyant eller kuglepenne på papir..end på ipads eller computere.. 

Så var det tid til at kattene fik mad.





 Inden eg kunne få fyraften skulle jeg lige have sat noget træ op i træ-vognen.




Og ryddet op i vaskemaskinen.


Køkkenet blev helt fint og rent igen. 

Nu var det tid til at lave blog.
Og se årgang 0.

Jeg sad og spiste mine maoam fra tyskland, og jeg vil sige at de var gode, men man kunne godt msage at de ikke var de rigtige slags maoam.

Dem der smagte bedste var hindbær, og dem jeg mindst kunne lide var citronerne. 



 Efter årgang 0 var der holder danmark i live, og noget med kronprinsesse Mary og Mikkel fra et håndboldhold, der prøver at bekæmpe mobning.
Jeg elsker at se ting med de kongelige, så det skulle jeg selvfølgelig se.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar