mandag den 4. januar 2016

JEG blev smittet-Onsdag den 30 december 2015.

 Hendes hår ER perfekt..jeg ville virkelig gerne have hendes hår.
 Det her billede minder mig og hawaii eller californien, fordi jeg selv rigtig gerne vil til begge lande.

Jeg længtes virkelig efter at komme ud og rejse og opleve en anden kultur og et andet land.
 WOW WOW WOW..kom endelig med mig hjem bil! :-)
 Bare lyt til billedet.

Det er ikke det rigtige valg at give op, man bliver nødt til at prøve, ligemeget hvor mange gange man skal kæmpe..

Hvis det lykkedes, så ved man jo at man har kæmpet for det.





OH FUCK!...Jeg vågnede ved 08:00-09:00-tiden med HEDESLAG, derefter fulgt af kulderystelser...og så vidste jeg jo godt hvad det var..for jeg har jo allerede haft ROSKILDE SYGE engang før...
Det skete 2 gange....

 Jeg er SÅ taknemmelig for at jeg ikke har kastet op, for det er virkelig noget af det værste jeg ved.
 HAHAHA...Alice kom op med noget vand til mig, men det var IFØRT hættettrøje, så det eneste man kunne se var hendes øjne..fordi hun absolut heller ikke vil have roskilde syge.
 Da der var gået et par timer, havde jeg endelig taget mig sammen til at gå nedenunder og lægge mig på sofaen....jeg havde ingen anelse om hvad klokken var..jeg havde det så dårligt at jeg ikke gad noget andet end at sove..

Ida var faktisk lige blevet friskere, og det hedder jo også omgangssyge, så der var jo ligesom en der skulle være den næste...





 Jeg havde meget ondt i maven (fordi det jo er en bakterie i tarmen..jeg ved godt at det for nogle kan lyde lidt klamt, men det er jo helt naturligt, så jeg vælger bare at sige det lige ud..)
Ondt i hovedet, INGEN appetit overhovedet, MEGA svimmel, og ondt i alle sine led.

HELDIG HELDIG HELDIGVIS kastede jeg IKKE op, og jeg havde egentlig heller ikke fornemmelsen af at kaste op, så det var jeg sluppet for.
Indlægget bliver ikke så langt, da jeg bare lå og sov, drak vand, sov, drak vand, sov, havde det dårligt, drak vand, sov, havde det dårligt, sov, drak vand, sov, sov, sov, drak vand osv...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar