lørdag den 2. januar 2016

Roskilde syge i huset-Mandag den 28 december 2015.

 Hahah..jeg er faktisk ikke så glad for de aller vildeste karruseller(altså hvis man tænker på dæmonen i tivoli og legobilerne i legoland, så siger jeg pænt nej tak)..Men ellers så elsker jeg karruseller og forlystelser.
 Oh, get ready for halloween peeps..
Faktisk er jeg ikke så glad for farven orange..men flot er det.
 Hmm...noget er forkert på det billede.
For...
Min far er en RIGTIG mand..og han hader katte..

Altså sådan defineret at han elsker når katte sover eller bare er i en stald, så de kan fange mus og rotter.


 Wauw hvilket mirakel..

Haha, jeg tror faktisk vi alle har følt sig sådan som personen der har kaldt sig selv me.












Jeg har altid svært ved at falde i søvn efter familie komsamner..Fordi jeg altid bliver så melankolsk..jeg lægger og tænker på alt det vi har snakket om, og om det mon er sidste gang vi ser hinanden..jeg tænker også på hvad der venter os inden vi ser hinanden igen..om en person flytter, får en ny bil, en kæreste, en hest, kommer på højskole eller whatever..

Så det blev lidt sent..



Jeg vågnede her i nat, fordi jeg kunne høre en masse larm ude på vores loft, og mor og far der snakkede...og jeg tænkte what the fuck sker der her?

(bare rolig, det er ikke alvorligt)

Jeg gik så ud på loftet og spurgte hvad de rumsterede sådan efter..

Det var så Ida der havde kastet op og nu var blevet smittet med roskilde syge.(min far var nemlig blevet smittet af en gæst og havde roskildesyge 1 dag før Ida)

Ej, nu ikke roskilde syge EN GANG MERE...det magtede jeg altså IKKE lige....

 Jeg har haft roskilde en gang før..og det var ikke så sjovt..for jeg lå og kastede op i løbet af dagen..OG DET VAR RET KLAMT...så lige siden dengang har jeg haft angst for at kaste op..

Jeg skal ALDRIG have den forfærdelige sygdom igen..











 Jeg fik lavet lidt blog.
 Der var kommet 2 pakker til mig, som jeg havde bestilt for noget der føles som ret lang tid siden.










 Jeg tænkte at hvis jeg holdt mig væk fra Ida indtil hun blev rask, så blev jeg ikke smittet, for folk der har roskilde syge kan smitte 12-48 timer efter de er blevet syge/smittet.

Så jeg gik udenfor og mugede ud.


 Pinkey rullede sig glad på græsset.
















  





 Årh..se hvor sød hun er, min lille Stribe!:-) 


 Man kan lave en hel billedserie med hende...:-D

























   

Hun hygger sig der i det varme halm. 

 Og Prudst hygger sig der i den bløde stol.


Jeg havde tid til at se pretty little liars......men da jeg skulle finde hjemmesiden som jeg så den på sidst, så var hjemmesiden blevet fjernet....TRÆLST!!..

Det er ret irriterende at man skal betale for alt i denne verden..




Jeg sad og ville se dem med Prudst.
  


















 Lidt efter lukkede jeg hestene ind.


 Og kattene fik deres mad. 

 Prudst blev nødt til at spise i stuen idag da Ida sov på en madrasse på køkkengulvet.
Køkkenet er jo tæt på toilettet, for hun havde det ret dårligt..
 Jeg gik og sprittede mine hænder af KONSTANT for jeg skulle altså ikke have roskilde syge.


Det var virkelig sødt, for Prudst lå hos Ida hele dagen på hendes dyne.
(jeg tog dog ikke lige noget billede.) 





Nu begynder badehotellet(en dansk serie) igen, som mig og familien har fulgt meget med i, så den skulle vi da se igen. 





Jeg så lidt mere pretty little liars. 

 Her til sidst, da jeg blev lidt træt, og gerne ville i seng, så skulle jeg da lige se hvad vampire diaries var for noget, for folk siger jo at den er god....

Jeg så ca 2 minutter af den, og jeg var allerede lidt skræmt...pga af det der i starten med en mand og en kvinde kører i bil, og kommer til at køre en mand over.

Manden bliver ramt, og er bevidstløs.
Manden bag rettet går derover, for at hjælpe, men ham der bliver ramt er vidst en vampyr, så han nærmest "spiser" manden der kørte ham over..


Og så ville jeg ikke se mere..for jeg er ikke så vild med uhyggelige film, og det her var også om aftenen.


SÅ Mai-Britt her, så barbie i 20 minutter, for at tænke på noget andet.




Det var faktisk ret interessant.





Da jeg kom i seng, lå jeg og tænkte på hvordan det ville være og kaste op....

Jeg var blevet skræmt...jamen ALTSÅ..jeg har en fobi for at kaste op... 


Det er faktisk en REAL ting..læste jeg på internettet..når der først er noget galt, så skimter jeg alt på netdokter...haha...det tror jeg der er mange der gør.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar