søndag den 3. januar 2016

Gåtur med Alice-Tirsdag den 29 december 2015.

 1 ord...KREATIVT....Jeg må ud og øve mig...måske skal det være et nytårsfortsæt.

Dog vil jeg ikke gå ud i offentligheden med øjenskygger der er så vildt, hvis jeg får det lært, haha.-)
 Ej, jeg vil også have kirsebær indpakning på mine pommes frites og burgere.
 Det kunne faktisk være rigtig fedt at vågne op til.

Dog kan jeg ikke så godt lide overraskelser(så som surprise parties).
Jeg vil nemlig gerne vide når der kommergæster, så man kan nå at gøre rent eller bage boller.
 Det blik DER!..ELSKER pigerne..i am SO sure, for jeg er en pige og jeg elsker når man ved at der er en dreng der er forelsket i en pige, og kigger sådan på pigen..

Det har jeg oplevet en gang.

Da jeg gik på(nævner ikke lige skolen) så var der en dreng der var rimelig forelsket i en pige(jeg gik i klasse med dem begge)

Det var så sødt når han kiggede på hende..ej, man..jeg elsker kærlighed og romantik..

Og jeg vidste bare at de ville blive kærester, jeg havde det på fornemmelsen...man kunne føle det.

De blev også kærester, og de er stadig sammen den dag idag..det er så sødt..det er sådan kærlighed skal være :-D

Op kl 09:00
 Ida var stadig syg, men havde det bedre..hun var dog  rykket  ind i stuen på sofaen.









 Jeg fik lidt morgenmad.
 Lidt efter gik mig og Alice os en tur..efter at have sprittet hænderne af flere hundrede gange..vi er SÅ bange for at få roskilde syge..så vi gør alt for at undgå den.






  




 ALLE samtalerne vi havde på HELE gåturen handlede om roskilde syge og hvilke symptomer man skulle have.

For 3 år siden i 2012..omkring den 26-31 december 2012...der havde vi også roskilde syge.

Min farfar gik jo desværre bort i 2012, og skulle begraves den 22 december, og det var der vi blev smittet, for vi skulle jo give hånd til rigtig mange mennesker, som var med.

Deriblandt må der have været en der havde roskilde syge, for det var sådan vi blev smittet.



 Da vi kom hjem kunne hestene komme ud og blive luftet.









  
  
 Ja ja det er jo ved at blive koldt.






 Da jeg kom ind, satte jeg mig til at se pretty little liars.






 Jeg havde spurgt min mor om hun ville købe nudler til mig, fordi hun skulle ud og handle..og det ville hun gerne.

Jeg var ret sulten på det tidspunkt, og kunne rigtig forestille mig sådan et måltid lækkert kopnudel.
 ØH..noget er galt her....

MOR KØBTE PASTA ISTEDET!!...

HUN KALDER PASTA FOR NUDLER..DETTE ER IKKE NUDLER!!..

Jeg er selvfølgelig taknemmelig for at hun ville købe nudler til mig, men det er jo overhovedet ikke nudler..

Jeg fik så lavet pasta i stedet..


Så kom hestene ind. 


 Og kattene fik deres ædegilde:-)
 Jeg sad lidt og snakkede med Prudst i stolen.










HAHAHAHAHA...Hun sad og lignede en eller anden bæver....men hun er min lille bæver <3









Ingen kommentarer:

Send en kommentar