tirsdag den 5. januar 2016

lidt reklame-Lørdag den 2 januar 2016.

Det her look minder mig om en stjernehimmel..så smukt og drømmende.
Hvem andre end mig ville ønske man bare kunne gå hen til sit crush og sige man kan lide ham?..så ville det hele være SÅ nemmere...Men NEJ, man skal gå og få nerver uden på tøjet hver gang man ser ham..og bare have svært ved bare at sige hej..haha...
Der er nogle mennesker hvor jeg bare glæder mig SÅ meget til at snakke, smsse, eller mødes med, fordi de er så seje, søde, eller så har jeg det bare virkelig godt med dem, i deres selskab.
Hahahaahhaha, hvor er det synd for hende..det er så tydeligt..

Idag vågnede jeg med ondt i maven, for jeg havde spist for meget..det kunne min mave ikke holde til..jeg var også ret svimmel..


 Asenceofhuber er en snapchatprofil jeg rigtig godt kan lide.
Den er ejet af en dreng jeg ikke ved hvad hedder, men han er fotograf, og laver nogle ret seje og flotte billeder.

Dem der har snapchat kender at folk nogle gange laver nogleret elendige videoer, hvor de ryster skærmen og der er dårlig lyd...MEN det gør ham her IKKE..det er sådan nogle fede videoer.





Jeg satte mig og så  danmark har talent, da jeg gerne vil følge med i det i år.


Jeg prøvede på at spise lidt mere yoghurt..jeg skal jo have mad.




Mormor er også blevet smittet af roskilde syge nu...se hvad vi sagde mormor..Men ej..jeg har det ikke så godt med at mormor er smittet nu, for man bliver en del dehydreret og taber sig lidt af sygdommen.



Min mormor frøs ret meget, så min mor pakkede hende ind i tæpper og dyner, og hun lignede virkelig en stor pakke...:)
Dog kan jeg ikke vise det hele billede, for det er jo lidt privat, når man er syg.
Jeg tror faktisk endelig at sygdommen har sluppet sit tag i mig.
Ida havde bagt en kage til kaffen..jeg har dog stadig ikke appetit, så jeg spiste kun et lille stykke, men den var ret god.

Øhm, Hey Mai-Britt, hvad laver du? (-:
(:








Nu skulle jeg bare igang med at lave alle de blog indlæg, jeg ikke har kunne lave her i begivenhederne og sygedagene.






 Jeg var ude med skraldespanden her til aftes, og der var kommet frost, og det var SÅÅÅÅÅÅ KOLDT!. 



Kattene fik mad.
Min far skulle på brugsen, og jeg ville bare gerne med, for jeg skulle købe hyldeblomstsaft til min mormor, for hun elsker hyldeblomstsaft.







  








Da vi kom hjem, så jeg anden del af danmark har talent.


Ved 20:40-tiden tog mig, far, Ida og Alice en tur til Bilka.













 Vi var hjemme igen 22:30. 



Det eneste jeg fik  købt var faktisk kun vatrondeller.


Jeg fik skiftetmin baggrund.

Jeg laver lige lidt reklame for en der laver håndlavede smykker.













Jeg er begyndt at høre denne sang meget, for jeg synes den er god.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar