lørdag den 23. januar 2016

Goodiebox december.

 Boxen i denne måned er faktisk rigtig flot og elegant.
 Estelle and Thild.
 biocleanse multi-action facial toner.

Estelle og Thild er på få år blevet et yderst anerkendt hudplejebrand i resten af verden.

Det er et svensk mærke, der er blevet grundlagt og navngivet efter grundlæggeren Pernille Rönnberg´s døtre Estelle og Mathilde.

Den tilfører vitaminer, aktive enzymer og fugt til huden efter rens.





 Når den kommer ud er den flydende og dufter rigtig rigtig godt, af sommer og blomster.

Prisen for den fulde størrelse(den på billedet er den fulde størrelse på 150 ml) koster 175 kr.
 System professionals.
Luxe oil reconstructive elixir.


Vinteren kan være ret hård ved håret.
Dette er en gen-oprettende olie, der indeholder keratin-beskyttelse, der gør håret smidigt og afhjælper tørre og spaltede spidser..
Den indeholder også en masse andre gode egenskaber så som argan, mandel og jojobaolie.
Anvendes i vådt eller tørt hår, i længder og spidser.


 Den har en lille pumpe.
 Den kommer ud flydende, med en eksploderende duft af karamel og labre larver, som jeg virkelig syntes rigtig godt om.

Prisen for den fulde størrelse(Den på billedet er den fulde størrelse på 30 ml) koster 129 kr.
 Tromborg.
Lip gloss combination.

Tromborg er et eksklusivt dansk mærke, med deres stilrene og flotte design.
Det er 4 forskellige lip gloss, der er samlet i en, og kan bruges både til fest og farver og hverdag.



 Duften minder mig om nogle velduftende stearinlys.

Prisen for den fulde størrelse(den på billedet er den fulde størrelse på 6 ml) koster 230 kr.
 Petite affaire.
Navy hairband.

Det er et stilrent hårbånd, der holder på frisuren.

Det er lavet af noget ståltråd med et fint silkestof syet rundt om.




 Jeg mår ærligt indrømme at jeg ikke lige kunne finde formålet med denne stofting...jeg tror bare ikke det passer til mig..




 Jeg håber dog at jeg kan finde nogle nye måder at sætte mit hår på nu.
¨
Jeg prøvede faktisk at vikle  den rundt om en knold, hvilket fungerede ret godt, og den holdt meget fint på frisuren.
 Prisen for den fulde størrelse(den på billedet er den fulde størrelse) koster 69 kr.



 Hari tea.
Choco chai og sweet chai.

  
 Begge theër har et strejf af kanel og lakrids, og er lavet økologisk.

Den eneste jeg har smagt af dem er sweet chai(den orange)

Jeg elsker duften af begge slags te.

Prisen for den fulde størrelse(for 16 tebreve)koster 29,95 kr.
 Choco chai.

 Når jeg prøver den grønne(choco chai) vil jeg beskrive smagen der.
 Sweet chai.

Jeg kunne faktisk meget godt lide smagen af denne the, den var ikke for stærk og heller ikke for sød.
Man kunne sagtens smage lakridsrod, men det var slet ikke for overvældende.



 The body shop.
Frosted plum body butter.

Det er en velduftende kropscreme, der påføres efter bad.
Den har en dejlig duft af blommer fra tyrkiske frugthaver, og så gør den huden blødsom smør.



 Den kommer ud hvid.


Jeg vil ikke sige den dufter af blommer, men mere af plastic, med et lille strejf af træ og blomster om foråret.

Prisen for den fulde størrelse(200ml) koster 175 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar