tirsdag den 19. januar 2016

Endelig på kattehjemmet igen-Mandag den 18 januar 2016.

 Hellig ko watch me shine:-)
 Jeg har altid ønsket mig længere og tykkere hår, så længe jegkan huske...så ja..i wish i had hair like this.
 Hahahaah..godt for den kat.
 DET ER SÅÅÅÅÅÅ SANDT!..de forstår bare ikke at man vil "trøste" dem...haha..så de løber væk..


Jeg kom op kl 06:00, da jeg ENDELIG  skulle hen på kattehjemmet igen.





  




  

 Mig og Alice gik op til busstoppestedet.
Det er lidt mørk når vi går derop, så det er ikke nemt at tage billeder af mørke.
 Alice tager en turistbus,(den mig og Ida tog, da jeg gik på vuc.), og der er der ikke en rejsekorts-automat i, så den kan jeg ikke tage.

Den jeg tager kommer 2 minutter efter turistbussen..jeg stod og ventede sammen med 2 andre børn, da den bus jeg tager kommer, stopper og kører fra os igen.

De 2 børn stod bare stille, så jeg tænkte at de nok tog en bus efter, og heldigvis kom der en bus mere, hvor der stod Gråsten på.

Jeg tænkte at hvis jeg endte i Gråsten, så måtte jeg jo bare tage en tilbage til sønderborg igen, men den endte dog på sønderborg busstation.



  
   Imens jeg gik hen til kattehjemmet, afprøvede jeg lige endomondo igen. 






Der står altid 2 ældre mennesker med deres hunde og snakker lige her, det ser virkelig hyggeligt ud. 


















   












 Så var jeg der.



12:30 var jeg færdig, men jeg skulle vente på at Ida kom herud i bil, da mig, Alice og Ida gerne villened og kigge på Loop fitnesscenter, da vi nemlig gerne vil starte sammen. 

 Jeg gik bare rundt og snakkede med kattene.
Her er det Brunello(ja,den er der stadig, så der er stadig håb for at jeg kan få ham) og Tumle.
 Her er det Tumle.





Lille Betty. 



Hende her er Ilse.




Og Lady Hammilton.

Nu var Ida kommet, og vi kunne køre hjem, efter at hun lige havde været og hilse på en del af kattene.

 Vi hentede Alice på skolen.
 Og kørte i Lidl for at handle for mor.




   



  







 Det her er altså en virkelig god ide.



 Jeg havde fået købt denne focassia.
Den var faktisk rigtig god,men den var godt lidt tør, når den ikke er varmet.
Jeg tror den er 10 gange bedre, når den er varmet.




 Vi tog lige et smut i genbrugsbutikken.
Jeg købte ikke noget. 


  









  



  
 Vi havde fuldstændig glemt at vi skulle hen i Loop fitness og kigge, om det var noget for os.
Så vi udskyder det til en anden dag.

Vi kørte istedet hjem.







Mig og Ida besluttede os for at gå en tur på marken.














  

 Det var perfekt timing, for nu skulle kattene have mad.







Da vi var i tyskland igår fik jeg købt noget gourmet kattemad til kattene, som de skal have på Fredag.
Om fredagen giver jeg demlige lidt ekstra lækkert mad, fordi de også skal forkæles.



 Jeg kan aldrig tage hjem uden godbidder til dem også.



Jeg elsker at købe og prøve  underlige ting, så denne her skulle med mig hjem.

 Da vi var små, købte vi altid tyggegummi-cigaretter, så dem skulle jeg da lige have.

Jeg har ingen intentioner om at ryge, og det skal jeg heller aldrig.
Jeg har heller aldrig prøvet at ryge, hvilket jo er godt.


Og en dut bom. 
(en dut er en dåse eller en beholder på sønderjysk)
(bom er slik på sønderjysk)




Mor lavede noget der hed Mousakka til aftensmad. 




Det her er faktisk rigtig rigtig smart.
Det er nogle der har bygget en masse små huse til herreløse katte.
Jeg ved ikke lige hvor i landet det er, men det er i england et sted. 



 FEEEEED øse...:)

 Det her er ret smart også.
 Tag nogle krukker.
 Lim en magnet på.

 Tag en let liste(jeg fik ikke lige navnet på dem)
 Noget begge-sidet-klister-papir.
 Klister det op, og så har du noget plads til småting.

 Man kan også bruge det i køkkenet.

 Jeg gik op på mit værelse, for at sætte kasserne under min seng.





 Og folde alle mine plastikposer.
Jeg genbruger jo for det meste alle de ting jeg syntes der kan genbruges.
 Jeg har en rigtig smart måde at folde poserne på.






Lidt senere lavede jeg en hyggekrog, og så Reign. 




  

















Nu virker mobilepay endelig, så nu kan kattehjemmet få samlet lidt mere ind.

I må meget gerne gå ind på facebooksiden og dele deres opslag, så vi kan overleve et år mere.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar