tirsdag den 19. januar 2016

Tyskland og besøg hos moster-Søndag den 17 januar 2016.

 Det er så hyggeligt at sidde ude på trappen om aftenen og bare kigge på stjerner.
Nogle gange om sommeren, så sidder mig og mine søstre nemlig ude på vores trappe og kigger på stjerner, med en kat hver i skødet..det er bare hygge :-)
 Det var mig i hver eneste matematiktime..
 Haha, billedet er lidt uheldigt, ellers UUhh....:-)
 Billedet siger virkelig meget om mig og min mors forhold:-)
Nogle gange kan vi virkelig få hinanden op i det røde felt, men andre gange så er vi bare helt normale søde ved hinanden..men sådan er det vel i enhver familie.
 Op kl 08:30.


Hahahahah...det var virkelig en mærkelig drøm.
Jeg var en god  krigerprinsesse, der bare kunne alle deder seje tricks, med at løbe hen mod fjenden, springe op i luften, lave en koldbøtte og så slå til.haha.. what the heck..



 Hhaha, pludselig hørte jeg et eller andet der rumlede, og da jeg kiggede ned i vores brændekurv, så sad Prudst dernede og kiggede på mig..det var fuldstændig sødt.




 Nu med blitz på...





Nu skulle vi have søndags-morgenmad:)







Jeg gik i bad. 
Faktisk skulle alle pigerne i min familie i bad(søskende og mor)
Det  kan ikke væregodt, for vi bruger allesammen ret meget vand pga at vi alle har rimelig langt hår.

Men heldigvis gik det, og der var varmt vand til os alle.








Jeg havde taget Prudst med ovenpå mit værelse, for det lader til at hun nyder at være på mit værelse..
Hun må dog ikke komme op på værelserne, men hvad man ikke ved, har man ikke ondt af. 


 Hun hjalp mig med at vælge tøj.
Hun stod bare oven på det meste af det..:P



 Derefter rullede hun sig ind til en kugle og sov videre.

 Mig, mor, Ida og Alice skulle nemlig til tyskland.

Far ville ikke med, da han vil være færdig med at lægge fliser i vores bed and breakfast.
















 Lidt i 13:00 kørte vi afsted.









Jeg sad og læste på vej derhen.


 Nu var vi i tyskland.



Vi startede med at gå ind i Otto Duborg og handle. 














  
 Der er nærmest slik over alt.













 Nu var turen kommet til Poetzsch.
  Vi skal altid lige smage hvilken vin der er den bedste når vi kommer herned.

Jeg er absolut ikke en der kan lide vin, og de fleste former for alkohol, er jeg heller ikke så vild med..jeg kan slet ikke lide smagen.

Men nogle gange vil man da gerne lige smage om man overhovedet har ændret sine smagsløg, så man måske godt kan lide det.

Jeg gider dog ikke til at smage alle vinene, for det er simpelthen for mange smagsoplevelser.


 Jeg fandt frem til at denne her vin var en af dem jeg allerbedst kunne lide.
Den havde lidt sødme og var lys i smagen..jeg har dog ingen intentioner om at købe den.

 Den næste og sidste butik vi var inde i, var Calle.

Der smagte vi også på vin..Hahah...denne var den bedste, dog smagte vi kun 2, for vi skal jo ikke have for meget.


 Men det var også en altervin..

 Nu skulle vi betale.









  


Nu gik turen hen til vores mosters hus, da vi skulle på besøg hos henne til en hyggelig kaffe. 




 Ankommet.


Vores fætter og kusine var der ikke, da de havde andre gøremål, som arbejde og venner, så det var bare os og moster.

Ej, det var så hyggeligt! :-) 

Vi sad bare og snakkede og spiste boller og kage-detskal vi helt klart gøre igen.

Kl 18:00 kørte vi hjemad igen.

 Bilen var MEGA kold, men vi skulle jo hjem på ene eller anden måde.


  



Så var vi hjemme, og hvor kattene endelig kunne få deres mad.
Jeg er ikke så glad for at komme for sent hjem, for så betyder det jo at kattene får senere mad, og de er jo sikkert sultne.
De plejer jo at få deres mad på det samme tidspunkt hver dag.




Nu har jeg igen downloadet endomomdo, som jeg brugte ret meget da jeg var på landbrugsskole..som i næsten hver dag..Når det bliver varmere i vejret vil jeg til at bruge den igen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar