mandag den 11. januar 2016

Julegaver 2015.

Det er tid til at se hvad Mai-Britt fik i julegave i år.


Jeg er glad og taknemmelig for alle de gaver jeg fik, hvis det stod til mig, behøvede jeg ikke SÅ mange gaver.


Af mine forældre fik jeg nogle dejlig varme handsker.
Man kan bare se at kvaliteten på disse handsker er i TOP.

Jeg er SÅ glad for dem, og har brugt dem nærmest hver dag!..de reder seriøst mit liv,når det er koldt.

Jeg fik dog nogle i størrelse small, som var for små, så jeg var ude og bytte dem til en lidt større størrelse.



 De er købt i matas, men der står laze i mærket.









 Af Ida fik jeg en sweater, som jeg havde gået og kigget længe på, og derfor ønsket mig til jul.
Jeg havde skrevet størrelse og pris på ønskesedlen, så hun vidste hvilken en det var.
 Den er lang-armet, varm og mega blød.

 Af min mor og far fik vi hver(os 3 søskende) en lille gaveæske med 4 MEGA søde pigede ting i.

En mini-mascara fra Lancome.



 En perfume også fra Lancome, der har en dejlig kvindelig duft, der holder hele dagen, jeg har nemlig testet den.

 Flasken er også mega cute i sig selv, og nem at holde på.
 Makeup-fjerner fra Lancome.
Jeg bruger faktisk ikke makeup-fjerner, men det kan være jeg skal til at bruge det nu.

 En lille håndcreme fra Lancome,
Den dufter rigtig sommeragtigt, og det får en til at savne sommer så meget :-)





 Fra min farmor fik jeg en (jeg kalder dem nail polish rack) fordi at jeg har intentioner om at stille nogle neglelakker på den eller hvis jeg lige har et par pynteting jeg har lyst til at stille derop.

Jeg er rigtig glad og overrasket over denne gave, for jeg har ledt og ledt efter en nail polish rack i evigheder, og så har min farmor(det er dog mor der køber gaver for mormor og farmor) lige det talent der skal til for at finde en.





 Fra Alice fik jeg nogle høretelefoner.
Jeg har ønsket mig høretelefoner der var/er af god kvalitet, da mine altid går i stykker(jeg køber dog også kun de billige, så det er klart at de går i stykker)

Jeg har ikke pakket dem op endnu, da jeg gerne lige vil bruge dem jeg har nu op først.



 Af min mormor fik vi hver(os 3 søskende) noget chokolade.
I vores familie bliver man nødt til at skrive navn på mad, for..hvis der ikke er navn på, så risikerer man at der forsvinder et lille stykke.
 Der er dog ikke nogen der har været i min..haha..andet end mig selv.
Det er jo lang tid siden der var jul, eller så er jeg bare hurtig til at bruge denne gave.


 Af mor og far fik jeg et H&M gavekort på 300 kr.




 Også af moder og fader fik jeg en fodbold, da jeg har ønsket mig en i rigtig lang tid.

Nu kan jeg rigtig komme ud og løbe lidt rundt efter en bold.

Man kan se at det er en rigtig god kvalitets fodbold, som jeg glæder mig til at bruge til sommer.

 Af Alice fik jeg Justin Biebers nye cd purpose.

UYEAHHH<3 :-)


 Af Ida fik jeg en æske, med noget helt specielt indeni!!!!!!!
Jeg havde SLET IKKE I MIN VILDESTE FANTASI, forestillet mig DETTE..
 Indeni lå der nogle PAPIRER...men IKKE bare HVILKEN som helst PAPIRER..
 JUSTIN FUCKING BIEBER koncert billetter!!!!!!!!!!!

JEG skal til min ALLERFØRSTE Justin Bieber KONCERT..hvor vildt er det lige,,jeg skal være i det SAMME rum som HAM..og 40.000 andre..but whatever..det er stadig i det samme rum..

Jeg blev lige nødt til at dække lidt personlige informationer....



 Af min mormor fik jeg 3 kasser, som jeg havde ønsket mig.
De skal nemlig stå under min seng, hvor jeg har tænkt mig(hvis det kan være der i) at putte vinter eller sommertøj i, så mit skab er opgraderet i den årstid vi er i.


Der var tilhørende låg med. 


 Af min farmor fik jeg en kuffert, som jeg også er rigtig glad for, da jeg har ønsket mig den i evigheder.

Nu har jeg en ordentlig kuffert til ferier igen.
Den gamle er helt slidt.
Jeg håber på nye vidunderlige ferier med denne kuffert.
 Den kan dreje hele vejen rundt, om sig selv, da den har 4 hjul.


 Prisen lå vidst på 500 kr, hvilket er et godt deal, da kufferter er ret dyre.
 Det virker som om den har en rigtig god kvalitet.

 Der er en hank i siden og på toppen af kufferten.
 Holderen til hvis man skal trække den er rigtig god at holde i, og lægger perfekt i ens hånd.
 Den kan justeres op og ned.
 Som sagt er der en hank i siden, så du kan sagtens bære den sidelæns.
 Den er rigtig rummelig indeni.
 Den er vidst vandtæt, da den har noget "stof, plastik"?, der er lidt ligesom en beskyttende dyne.

 Den er perfekt til at holde tøjet eller tingene på plads, med de her fine "seler".
 Den er nem at spænde og trække fra hinanden igen.


På den anden side har den et net, der kan lukke og åbne med en lynlås. 

 Hvilket er rigtig smart, for så holder det jo også sammen på tingene.
 Jeg kan godt lide at deres logo er på lynlåsen.
 Af min morfor fik vi(os 3 søskende, fætter og kusine) et gavekort til matas på 50 kr.
 Det var i en fin lille æske med nogle prøver i.

 Fin lillehåndcreme fra Plaisir.

Den dufter himmelsk, og man kan bare dufte til den i evigheder, så god er den.
Det er lige før jeg skal have den i den fulde størrelse.

 Der var også en lille parfume prøve med fra Calvin Klein med navnet Eternity now.

Parfumen er til kvinder/piger..mend vores fætter fik en til mænd/drenge.

 Den er SÅ god i duften.
 Af min moster, onkel, fætter og kusine fik jeg et sæt fra matas som jeg havde ønsket mig af dem.
 Det er sådan et fint lille sæt.
 Er det ikke fint? :-p



 Af moster, onkel, fætter og kusine fik jeg også YNGLINGS chokolade af dem alle nemlig Ferrero Rocher.

 Der er HELE 2 lag.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar