fredag den 8. januar 2016

Tur til gode gamle Gråsten-Onsdag den 6 januar 2016.

 Jeg har faktisk aldrig haft sådanne spejle, men jeg kender 2 der har eller har haft disse spejle.

Jeg tror faktisk jeg foretrækker at have et helt spejl at kigge ind i istedet for kun 2 halvdele.

Men flot og pyntende er det.


 Det gør jeg nu ikke hver dag, men nogle gange er det altså ret lækkert bare at smidesig i sofaen og læse, se tv eller være på de sociale medier.
 Det er SÅ rigtigt....nogle gange når der er en film eller en serie der stopper/slutter, så ved man bare ikke hvad man skal gøre med sit liv længere, man er helt tom for tanker, fordi man bare har været igennem den vildeste oplevelse eller rejse, sammen med dem film/serie.
 Altså jeg fejrer dog ikke valetinesday, for lige pt, har jeg ikke en bedre halvdel.

Min søster Ida har fødselsdag den 14 februar på valentinesday, så der plejer vi at fejre Idas fødselsdag.

Op kl 09:00.




  





   

 Ida skal først arbejde den 15 januar, så hun havde fri idag.

Vi startede med at gøre rent i køkkenet og vaske gryder op.
.




Jeg ville MEGA gerne snart til Gråsten igen.

Jeg elsker den by, også bare fordi at jeg har brugt ca 2 år på at bo i den by.
Jeg har været og haft min hverdag der i 2 år, og så er det lidt trist bare sådan at skille sig af med byen.


Jeg vil egentlig også gerne snart tilbage til Dover, hvor jeg gik på Kongeådalens efterskole..der brugte jeg jo også 2 år af mit liv, og havde min hverdag.


 Så vi besluttede os for at tage bilen til Gråsten..Jeg elsker at Ida kan køre, for nu kan vi rent faktisk komme nogen steder hen.



Vi tog lidt længere tid til Gråsten, da vi lige skulle finde ud af vejen derhen jo...:-)





Vi parkerede hos brugsen,
 Og gik hen til ænderne, da vi lige havde lidt gamle rundstykker med(altså de var ikke gamle men tørre)






Det kunne de jo virkelig godt lide.
De kom virkelig tæt på en, og man kunne nogle gange mærke deres vinger baske på ens ben..de må være sultne i dette kolde vejr.




 Slottet er SÅ flot..jeg ville mega gerne se det indenfor C-:

 Nuurh, se lige den der? :-P










Vi synes det var lidt koldt udenfor, så vi tog ind på bageren i Gråsten og fik os en kakao for 22 kr.

Det var lidt dyrt, men det er en fin by, og den bør man støtte.

Kakaoen var også rigtig god, og jeg gav den 8,50- 9 point ud af 10.

Kakaoen er nok lavet af(jeg vil ikke hægte mig op på det, for jeg ved jo ikke hvordan den er lavet, men dette er bare hvad jeg tror) mælk, med chokoladestykker og flødeskum.

Jeg tror det fordi at man skulle røreret meget rundt, for at det ligesom blev kakao-farvet.

Men god..det var den altså.


 Derefter tpgvi et smut i genbrugsbutikken.











Jeg fandt en MEGA FED regnjakke....waauww..den kunne jeg altså rigtig godt lide.

Den var bare for stor..damn that..



 Helly Hansen er et RIGTIG godt kvalitetsmærke i arbejdstøj.




Er denne trøje mig?

Jeg synes selve figuren i trøjen var fed, men farven var måske lidt for lyserød, og hvad skulle man så style den med?.












 Hahahahahaha, det her er det SJOVESTE jeg hidtil har prøvet med en rullekrave bluse..
Det ser vildt åndsvagt ud, men jeg kunne ikke lade være med at grine inde i prøverummet..

Jeg ved ikke om jeg ligner en af de der mumitrolde eller en robot....Mit hovede er jo nærmest formet ret sjovt.













Jeg købte dog ikke noget.

Nu ville vi hjemad, for jeg skulle jo til zumba sæson start. 






 Det er så flot ud over sønderborg, når man kører oppe på broen.














Hvorfor køber jeg altid nogle mega mærkelige ting..er det bare mig eller?




Så var vi endelig hjemme, og min bus kører jo 18:18, så det var bare med at klæde om. 


 Ida kørte mig op til bussen.




 Hvorfor fanden skriver jeg at jeg optog det.??....Jeg VAR et mærkeligt barn..

 Og hvorfor kommenterer jeg min EGEN status...STOP dig selv..





 Hahah, jeg tror jeg havde sat i busskuret, i måske 5 minutter førjeg fandt ud af at den ene rude var knust i busskuret, og det var den rude, der var lige bagved mig.

Hvordan kan man IKKE opdage det med det samme, når der er så koldt.


Men det er SÅ dejligt når man har handsker på..jeg skal snart have lavet det julegave indlæg, for de handsker var faktisk en julegave, og jeg bruger dem hver dag.





'Det var SÅ dejligt at komme ind i varmen, efter at have ventet i den kulde i noget tid.



Ej, det var så fedt idag,
Vi har vikar på, da vores zumbalærer er på barsel.

Men det er jo ingen hindring for  at træne zumba.

Det var SÅ dejligt at komme igang igen.

Der er stadig pladser på vores hold, vi er omkring 10-13 stykker lige nu.

Næste gang skal vi tage en "ven" med til en gratis prøvetime.

På vej hjem hørte jeg jo musik som sædvanligt.






  
  



 Da jeg var stået af henne ved min by hentede min far mig.


Vi skulle dog lige på rema og købe appelsiner først. 

 Hjemme.
 Jeg er kommet i min kopnuddel periode igen igen..På efterskolen gjorde man ikke andet end at æde nuddler..jeg kan huske at vores gang bare duftede af nudler hver anden dag :-)..men det dufter jo goså herre godt.





Jeg tog mig et dejligt varmt bad.







Jeg har jo fulgt med i Anders Lund Madsen i den yderste by, så jeg så lige det sidste af snit færdigt. 


 Og derefter det siodste afsnit af videnskabsmagasinet, da jeg også har fulgt med i det.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar