fredag den 29. januar 2016

Elektriker på besøg-Torsdag den 28 januar 2016.

 Blå er en flot farve og passer næsten til alt.
Det billede jeg er mest vild med er nok stranden eller bilen.
 Oh..de er perfekte..i must say..
Men når det er sagt, så er det jo ikke det vigtigste, da det jo vil ændre sig med alderen.
Det er bare en lille bonus.
 Der har vi jo Robbie Amall igen.


Jeg er fuldstændig ligeglad med hvordan mine øjenbryn ser ud,..ahaha..men det er selvfølgelig i orden at der er nogle der ændrer dem og tegner på dem.




   
Bruno skal have dette medicin i 5 dage, og så skal vi holde øje med den.
Det skal gives 2 gange om dagen. 

 Om morgenen kom elektrikeren, og kiggede på hvad der var galt med strømmen.



Jeg var lige ude hos Pinkey og Bruno.
Nu er det slemme og kolde vejr ovre, så nu kan de begynde at komme lige så stille ud igen. 









Bruno trækker vejret bedre, og han ser mindre syg ud...nu håber jeg bare at han bliver HELT RASK..for han SKAL under alle omstændigheder BLIVE her hos os..det er her han hører til....



Hahah, strithår i vinden..det klæder ham<3  





  








 Lille Harald vandrede også rundt ude på marken.


Og bagefter kom stribe og joinede os. 







Og Minnie.





Elektrikeren har faktisk været hjemme hos os nærmest hele dagen.
Haha.
Vi skulle have "brækket" eller lavet et lille hul i vores mur, hvor ledninger og kablerne er gemt inde bag..
  


Jeg gav mig til at lave blog.


Jeg er jo kommet ind i den der efterskole-jeg-skal-bare-spise-nudler-hele-tiden-periode. 

 Jeg skiftede min baggrund.



Ida har næsten lige købt nogle nye sko, og de er altså virkelig flotte. 






De er fra mærket horze.












Da jeg skulle ud i vores fryser med nogle grøntsager, da mor lige havde været ude og handle..Så skulle jeg lige flytte lidt rundt på nogle andre grøntsager, for at gøre plads...OG så taber jeg halvdelen af indholdet PÅ GULVET, fordi der ikke var et elleastik rundt om den ÅBNEDE pose..

Nu ser der bare helt underligt ud i vores gang..og jeg havde lige gjort så grundigt rent derude.





Jep, vi blev nødt til at skære vores knage til jakker ned, og lave et hul i væggen.. 






Lidt efter sad familien og fik kaffe.
Jeg elsker kakao, så jeg fik selvfølgelig kakao.



 Jeg fik lige lavet et billede på instagram. 



Hver dag går jeg ud med vores skraldespand..det er sådan en rutine jeg har.

Der var ikke lige mere plads på min mobil, så det blev igennem snapchat.





Kattene fik deres mad.




 Jeg trængte til at gå en tur, så gik jeg da bare en tur på marken.























Haha, da jeg så dette her spor, så blev jeg lidt bange, for tænk hvis det var et ulvespor..og det var altså ved at blive aften og mørkt..
Min mobil døde også 2 gange under gåturen, fordi det var for koldt for den.

Men jeg kom dog hjem, uden at møde en ulv..heldigvis..

Jeg fik taget mig et dejligt bad.
Endelig kunne jeg komme i bad, for nu virker vores lys igen.







Jeg trængte til at slappe af, så jeg gik op på mit værelse og så youtube.

Og lavede mine negle.







 Til aftensmaden fik vi faktisk noget ganske lækkert mad. 

Nu var der bonderøven.







  

  







Ingen kommentarer:

Send en kommentar