søndag den 17. januar 2016

Befriende markvandring-Lørdag den 16 januar 2016.





Der er godt nok aldrig et lille barn der har råbt mit navn, rendt hen til mig, og krammet mit ben...men der har da været børn der har råbt mit navn, rendt hen til mig og bare været små børn..

I min friskole, var alle børnene sammen, om man var 6, 10, 13, 15 eller 17 år, så snakkede man bare sammen på tværs af klasserne..det var der intet galt i, derfor synes jeg det var en fantastisk skole, for de små kunne få goder åd af de store, og de store var gode til at passe på de små...alle holdt af hinanden som medmennesker..

Jeg savner faktisk at være blandt små børn, for de er virkelig bare de sødeste væsner ever.


Faktisk så er det ikke rigtig det der er på billederne jeg kigger på, hvis jeg altså skal kigge på drenge, haha..

Jeg kigger ALDRIG på folks numser, om man så er pige eller dreng..det er da lidt uhøfligt..eller er det bare mig..

Folks maver og arme kan man ikke se, gennem blusen...men om sommeren, så får den ikke for lidt, haha..:-)..man er vel en pige..

Det er faktisk også ret attraktivt når en dreng har markerede kindeben..haha,men jeg ned-gloer altså ikke mennesker, fordi jeg bare bliver nødttil at se de kindeben..haha..

Nej, jeg kigger for det meste efter folks øjne, hænder og personlighed..det er nok for mig.
Jeg fu..king hader mørke..jeg har altid været bange for mørke..

Jeg har set film hvor der dukker ansigter op af et vindue og spejle osv...I HATE THAT..når jeg ser gyserfilm(hvilket jeg aldrig gør)..så bliver jeg så bange og paranoid, at jeg er bange i 2-3 måneder efter....såååå jeg ser aldrig uhyggelige film..
Jep, når man virkelig gerne vil noget, og man føler sig MEGA frisk, og alle dem der er i nærheden af en, bare er såååååå trætte, og bare ikke gider en skid.....do you know that annoying feeling?
Op kl 09:00..










  



Jeg startede med at læse avis.
Idag havde jeg det bedre med hensyn til min forkølelse,men jeg har stadig lidt ondt i halsen. 




Jeg har faktisk fundet et job nu...nu håber jeg bare at jeg får det...dog søger jeg stadig flere jobs, så jeg forhåbentlig snart får et.. 

Jeg gik igang med blog indlæg.












 Nu skulle jeg da lige prøve at smage denne her smoothie, som jeg havde købt i Flensborg. 

 jeg vil dog ikke købe den igen, for det var ikke mig.
Den smagte egentlig okay,men den har sådan en baggrunds-smag, som alle de andre smage også har, så den er ikke en for mig.
 Jeg havde sådan lyst til at gå en tur,så jeg tog mig en markvandring, imens jeg hørte musik.





Når solen er ved at gå ned eller stå op,så er det simpelthen så smukt over markerne.


















Der kom bare alle de rigtige sange, som man kunne skråle med på.
Nogen gange er det bare befriende at gå ud og skråle med på sange, hvor ingen kan høre eller se en, og derfor er det bare så dejligt at man har en mark.







Det er faktisk kun om sommeren at kattene går med en ud på markvandring, så de ventede på mig nede ved maskinhallen.












 Det blev en lille kort tur, da kattene jo skulle have deres mad til tiden.











Jeg lavede mig en skål nudler..


De blev bare en anelse bløde, da jeg lige skulle ind til min farmor, fordi hun var til fødselsdag og så skulle vi lige fodre hestene.(det er jo normalt min farmor der fodrer hestene, for det vil hun gerne, og det passer også med hendes tider) 



Mig og mor så noget i tv, der hed fantasifulde rum, hvor de skulle bygge lejligheder og huse i små bitte rum og i containere..ja, tro det eller ej..det blev faktisk rigtig smukt. 




Derefter så jeg dog rescuers på animal planet..Hvis i ikke ved det,så er jeg animal planets STØRSTE fan..jeg ELSKER animal planet..

Engang havde de et program der hed animal cops in houston ASPCA..man kunne IKKE få mig væk fra tvét når det var i tvét..haha...jeg elsker at se de lykkelige slutninger som dyrene i programmet fik.

Dog har vi aldrig haft animal planet før nu, så jeg så det hjemme hos min mormor.

Nu hvorvi så har animal planet, så sender de ikke programmet mere, og det er sgu skod...




 Til aftensmad havde mor lavet fisketærte..
 Jeg hader fisk..så jeg spiste ikke så meget..
 Hahahah....Prudst sked på vores gulv..




 Om aftenen sad mig og Prudst og så Reign.


 Seriøst jeg elsker den serie..den er virkelig god.


 Da Ida var i porugal, så plukkede hun sin egen appelsin fra et træ, og den havde hun så med hjemme, så hun delte den med os.

 Den smagte faktisk ret godt.
 Nu ville jeg smage den der cola jeg fik købt, som jeg syntes var så smuk.
 Den varfaktisk ret god, jeg kunne godt finde på at købe dem igen.

Ups..der er vidst en der har en ret fedtet skærm på sin ipad.....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar