søndag den 10. januar 2016

Bager franskbrød-Lørdag den 9 januar 2016.

Jeg ville godt kunne have det her tøj på.
Det er nok bare mere sommer-agtigt end vinter-agtigt.
Muslimer er IKKE onde mennesker, og det skal man huske på.
Det kan godt være at deres religion er mere "vigtig" for dem end andre religioner..men det betyder ikke at de er onde.
Andre etnisiteter(ved ikke lige om der er et andet ord for en anden baggrund) kan sagtens være ondere..

Hvem ved...

Terrorister er dem vi skal hade,,og gide at de lander i helvede..



DET her ville jeg SÅ meget elskeat have.
Det kunne være SÅ lækkert at tage sig en svømmetur i et dejligt badekar, hvor man kan få varmt vand fyldt i.
Det er SÅ rigtigt...
Det er bare slet ikke charmerende med vind i håret, at all...

 Jeg kom op kl 09:00 idag..det er jo lørdag og weekend.



 Morgenmaden kunne jeg nyde lige så stille.

For jeg var den eneste inde i huset på det tidspunkt.

Alice var taget til Odense(far havde kørt hende til toget), da hun skal til en koncert med 2 veninder..de skal se deres gamle efterskoles kor spille og synge.

Mor og Ida sov, og far var vidst på arbejde.



Jeg fik læst lidt blade. 

Lid tefter stod Ida op, hvor vi sad og snakkede og læste blade.
Da far også kom hjem og snakkede med.
Nu skulle huset lige gøres lidt rent, for det ligner altid jeg ved ikke hvad om morgenen når alle har travlt.
Perfekt igen igen.




















For et par dage siden var jeg jo i H&M og havde købt noget, som jeg ikke lige havde fået vist...men her er det så.

En fin orange turtleneck trøje. 



En crop top bluse.



Og nogle fine og behagelige læder bukser.



Hahah, Prudst var hoppet op i kurven med vasketøj igen..
Jeg skal have lagt det sammen, men man kan næsten ikke nænne det, når hun ligger så sødt.



Min far får altid gratis kalendere fra bygma, DLS eller Ewerso g den får mig og Ida så af ham.
Han bruger nemlig ikke kalendere..det gør Alice heller ikke.

Det er enormt dejligt, for jeg gider ikke at købe en kalender for 60-80 kr...IKKE TALE OM...


Jeg havde sådan lyst til at bage noget, så jeg gik igang med at bage franskbrød.







Med en masse musik til.











Jeg smurte bageformene med en lille smule olie i bunden og på siderne, så brødet ikke klæber fast, når de skal tage ud.



De blev penslet med mælk..ellers plejer jeg at bruge æg. 


Ved 16:30-tiden kørte far lige Ida hen til hendes arbejde, da Ida skal til Portugal med hendes arbejde.
Portugal lægger tæt på afrika, og der er op til 18 grader, hvilket jo næsten er ligesom den danske sommer.

Jeg er SÅ misundelig på hende, da jeg elsker at rejse, og virkelig gerne vil ud af danmark for tiden(altså ikke rejse fra danmark for evigt, men bare gerne vil ud og rejse på ferie)

Kattene fik deres mad.




Jeg satte mig ind i den store stue ved varmen og så lidt itsjudyslife.




Det er vigtigt at kigge til det du har i ovnen, for der skal ikke meget til, og så er de sorte. 



Jeg var i den store stue indtil mor kom og blev irriteret over at jeg så youtube, uden høretelefoner..det kan hun ikke lide..
Så gik jeg ud i den anden stue og så det..

Sammen med Prudst, der sad på skødet.
Jeg elsker at pakke hende ind i min trøje, så hun kan holde varmen..det er så nuttet.






Uh, yeahhhhh..delicious..de så sååååå gode ud.








Nu er det blog tid, og så vil jeg ind og se tv,med moar og fader.:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar