tirsdag den 5. januar 2016

Nytårsaften 2015-Torsdag den 31 december 2015.

 Thats pretty scary..but i kinda like it.
 Især hvis det er en RIGTIG GOD kærlighedsfilm..Jeg ELSKER lykkelige og ulykkelige kærlighedsfilm..jeg ser ikke andet.
 Jeg elsker når man finder en person man kan være helt sig selv sammen med, og hvor man laver de underligste ting sammen ever.

Jeg har 2 virkelig tætte veninder, og når vi er sammen, så finder vi på alt muligt mærkeligt.
Dem kan jeg heldigvis være helt mig selv over for.
 Det er faktisk helt rigtigt..men det tror jeg der er mange der kan relatere til.


Selvom jeg vågnede like 1374673892 gange i løbet af natten, og havde lyst til at brække mig, så gjorde jeg det ikke..jeg kan ikke lide bræk..det er en af grundende til at jeg ikke har lyst til at være fuld NOGENSINDE..jeg skal bare ikke brække mig.


Jeg vågnede så kl 08:00..men blev jo liggende, for jeg havde det stadig ret dårligt.. 



Jeg lå bare og gloede Mr Bean. 





Kl 15:00 kom mormor hen til os, da vi altid plejer at holde nytårsaften inde hos vores farmor, og vores mormor kommer jo hvert andet år.

Vi sagde alle til hende at det var på hendes eget ansvar at hun kom, for vi havde nærmest alle været igennem roskilde syge og havde stadig bakterier i os..

Men hun var ligeglad og sagde" jaja, pjat.. men jeg kommer alligevel"

Jeg synes det var ret dumdristigt af hende at komme, for jeg ville ikke smitte hende ...men det var jo hendes eget valg.







 Lidt efter måtte jeg hellere gå i bad...jeg lignede seriøst en der var på stoffer...(det er jeg dog ikke)

Rander under de røde øjne, fedtet og tudslet hår, iført natkjole, tynde syge ben, slaskede arme og et nærmest hævet ansigt der bare sagde" fuck off, leave me here alone dieing"...
 Et bad kan VIRKELIG gøre underværker...man er mere friskere, man ser MEGET bedre ud, og man føler sig ren og nyvasket. 





Hver gang jeg er syg, og nærmest ikke spiser noget, så bliver mine arme vildt tynde..ret ulækkert..





 Første måltid i 2 dage.....jeg havde bare INGEN appetit, men jeg blev nødt til at spise noget, for at få maven igang igen.

  Da kl blev 18:00, gik vi alle ind til farmor, da vi jo skulle holde nytår derinde.


 Vi startede med at se dronningens nytårstale.




Men da min farmor gik igang med at varme kålpølserne og grønlangkålen, så blev jeg nødt til at gå..jeg fik det ret dårligt at duften...

Jeg har jo slet ingen appetit, og bare duften  af mad..især pølser..giver mig kvalme.


Så jeg blev nødt til at gå ind og ligge mig på sofaen...nedern..

Jeg ville MEGET hellere hygge sammen med familien inde hos farmor, og spise dejlig nytårsmad, end at ligge på sofaen og have ondt af mig selv. 




Men jeg gik ind til farmor igen 22:45 igen, for jeg skulle jo se det traditionelle 90 års fødselsdag.





 Der var(som sædvanligt, det er jo min farmor vi snakker om) disket op med alverdens lækkerier og guf på stuebordet.

Jeg havde bare SLET ikke lyst til NOGET af det, for min appetit var borte med blæsten..

Jeg var SÅ ked af at jeg ikke kunne have noget, for jeg ved hvor meget hun elsker at bage, og hvor meget hun lægger i sin mad-og kage-lavning..


 Vi skåler altid i champagne når kl er 00:00.

Hvorfor det lige præcis er at man bare "SKAL" skåle i champagne eller børnechampagne, det ved jeg ikke...Hvorfor egentlig.

Yaayyyy, godt nytår alle sammen..

Lidt efter går mig, Min far, Ida og Alice altid op på vores høj(den bakke vi har i baghaven) for at se fyrværkeri..da vi kan se fyrværkeri hele vejen rundt om os..vi er jo så heldige.





Mit kamera kan bare IKKE fange fyrværkeri.... 















 I MÅ HAVE ET DEJLIGT NYTÅR!!.
<3
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar