fredag den 22. januar 2016

Fransk hotdog-Torsdag den 21 januar 2016.


 Hahah..Hvis man liiiige skulle lave det og det og det før sengetid...det kan jeg meget vel huske.

 Jeg har jo 2 lillesøstre.
Vi har ca 2 år imellem os(17, 19 og jeg er 21)
Aldersforskellen betyder faktisk ingenting. da vi jo ligger meget tæt på hinanden, så vi gennemgår nærmest det samme som man gennemgår i den alder.

Vi går jo op ad hinanden hver eneste dag, og derfor kan man nogle gange godt blive frygtelig irriteret på hinanden, men inderst inde holder vi jo af hinanden, og ved at vi er der for hinanden, gennem hele livet.
Dog har jeg altid ønsket mig en lille-eller storebror, som man kan snakke om traktorer og landbrug med..da Ida og Alice interesserer sig mere for musik end landbrug..der står jeg helt af, når det gælder musik.
 Det er så rigtigt..dem der bare går, hvis der er noget galt, ser måske ikke det de burde se..
Når man søger et job, så skal man jo nærmest sælge sig selv, og skrive det firmaet gerne VIL høre..det skal selvfølgelig være sandt, man må under ingen omstændigheder lyve.  


Idag skulle jeg hen på kattehjemmet igen, så mig og Alice gik op til bussen. 






Ej..det var en virkelig dejlig bustur derhen.
Jeg havde kolde fødder, men det var ligemeget for der var varme i bussen.
Jeg hørte god musik, og tænkte på da jeg gik på VUC..jeg savner SÅ meget menneskerne i min klasse..hvor ville jeg gerne lave min eksamen om, og bare trække ALT ANDET END DET DUMME SPØRGSMÅL MED MATEMATIK I...øv..så ville jeg have gået der nu..så trælst..














Da jeg hørte denne sang, så tænkte jeg virkelig meget på hvor jeg var henne lige nu i mit liv, og om jeg var glad for det..

Jeg er faktisk meget lykkelig for mit liv lige nu.
Jeg er glad for at jeg får chancen for at "arbejde" med dyr, de dage jeg har vagter på kattehjemmet.
Min familie har det godt, og jeg har et sted at bo, og får mad på bordet hver dag.

Jeg savner godt nok efterskolen, landbrugsskolen, VUC og alle de der skole-mæssige ting.

Lige nu er jeg jo igang med at søge job, og jeg har allerede søgt en masse..det er bare skide irriterende, når der ikke rigtig er nogle der søger folk..eller jo, det er der jo, men ikke indenfor de ting jeg gerne vil have mere erfaring indenfor.

Men jeg er sikker på at der nok skal dukke noget op, ellers er jeg nødt til at søge i en anden landsdel.











  
Denne her vej er jeg godt nok ikke vild med, for det er bare umuligt at komme over når man er på gåben..det er lidt nemmere i bil.


Jeg kom dog over langt om længe.
Det var bare så koldt her til morges.

Mine læber var frosne, så det føltes som om der groede isklumper på dem, og mit hovede var helt stift af kulde. 

Så var jeg da.
Der var desværre ingen katte solgt til salgsvagten her i går.



Brunello er der stadig :-) 

Lille Betty.
Hahah..jeg har desværre ikke videoen til dette screenshot, da nettet er yderst dårlig inde i den afdeling jeg passer, så den gad ikke at oploade til snapchat..men hold op det var sjovt..

Da jeg skulle give vådfoder til de 11 kattte der var i det ene bur, så stod de alle og tiggede og kravlede rundt over det hele, så jeg havde svært ved at blande det i de 5-6 skåle jeg havde.

Hahah, jeg stod bare og grinede midt i alt det der kaos..haha..så jeg blev nødt til at stille de resterende skåle med mad op i et skab, for at de ikke åd det imens jeg blandede.


 Hahah, da jeg havde blandet det og givet dem maden, så var der ro igen.
Jeg kan faktisk navnene på alle de 17 katte der er i min afdeling lige nu.



Her er det mr Bowle. 



 Den sorte er Big bear og den grå er Sitting bull.


Da kl slog 12:30var jeg færdig, og Ida kom for at hente mig, da hun gerne ville hente mig og Alice.
Hun var lige inde og sige hej til et par af kattene.


Nu kørte vi afsted.


Vi skulle lige på biblioteket, da jeg skulle aflevere en bog. 







Jeg skulle også lide ind i kop og kande, for at bytte noget for min mor.

Efter jeg havde fået byttet tingen, som så var nogle krukker, mødtes vi med Alice, som havde fået fri fra skole, og drog ind i kvickley.
Mig og Ida fik os en fransk hotdog.
Turen gik hjemad med højt humør.



Der skulle lige laves blog.



Og kattene skulle have deres måltid. 


 Det var min tur til at lave aftensmaden idag, så den gik jeg igang med.




 

Lidt gulerødder i kødet.


 Jeg fik dækket bord.

 Jeg havde lavet aftensmaden bestående af.

Wok-strimler, gulerødder, en oksekøds-buillon-terning, lidt kartofler og lidt grøntsager fra fryseren.
Risene skal først koges før de kommer på panden.

 En lille salat på siden.



 Inden der kom bonderøven kunne jeg lige nå at se sporløs.
 Da det kom kl 20.00.


 Så var der endelig bonderøven.



Årh..et billede fra landbrugsskolen.. 
Jeg savner skolen og menneskerne så meget..det var så meget den bedste uddannelse jeg har været på..






Ingen kommentarer:

Send en kommentar