torsdag den 14. januar 2016

Bare en almindelig onsdag-Onsdag den 13 januar 2016.

 Og hvad skal man så gøre?.
Jeg er Heldigvis god til at huskenavne og ansigter, så det sker ikke særlig tit for mig.
Men når det sker...oooohaaaa...thats not funny..
 Hahah, ej, der er da nogle venlige chefer derude..
 Jeg synes det er vigtigt at man kun holder sig til en kæreste end flere(dog er der jo nogle der vælger at have flere på en gang, med en aftale, hvilket også er okay, hvis man er indforstået..jeg vil dog kun have en..)

Hvis man virkelig elsker en, så render man jo ikke rundt til flere, hvilket jo er forståeligt.



 Jeg hader at have spist for meget, for jeg er ikke særlig god til at have overspist, for så føler man sig meget udspilet, og det er ikke en rar følelse.





  








  




Idag var mit hår meget puff og anderledes..jeg havde en ret god hårdag idag. 



Det var bare en  ganske almindelig hverdagfor mig, sådan som en hverdag nu er..

Jeg startede med morgenmad og læste en hulens masse blade og avisen.

 Jeg fik ryddet op i køkkenet.
 Så lidt sacconejoly.

 Fik skiftet min baggrund.

 Der var ikke mere træ, så det fik jeg hentet.


 Der er ikke sket så meget andet idag,end at det var herre koldt..
  



 Efter at kattene havde fået noget mad, gik jeg op på værelset og fik vasket mit nydelige skrift af vinduet. 


 Og mit spejl.



Det her tørklæde er ikke mig vel?
Jeg fortryder virkelig at jeg har købt det.. 

 Jeg kan ikke rigtig få det til at passe nogensteder i min stil.




Inden zumba, fik jeg lige lavet en fin lille smoothie. 


 Jeg kunne LIGE OG LIGE nå et afsnit af pretty little liars..det var så også det sidste afsnit i sæson 4.
De har kun op til sæson 4 på det danske netflix, hvilket er ret skod, når der er op til 7 sæsoner...Hvor skal jeg nu se de sidste henne?


Jeg havde ret travlt med at få mig i idrætstøjet, inden jeg skulle med bussen.


 Min far kørte mig op til bussen.




 Nu kunne jeg stå og vente på at bussen svingede hen og samlede mig op.









  






     Det er så dejligt at kommeind i et varmt rum efter at have været ude i kulden i mere end 5 minutter. 



Der var ret mange folk på skolen da jeg kom derhen, så jeg tror at de havde noget skole forestilling eller elev teater..det er så hyggeligt, og minder mig om min tid som elev på Midtals friskole. 


Efter zumba, skulle jeg jo ud i kulden igen igen..

 Er det unormalt at trængetil pizza efter en workout??..haha...læg mærke til at der står fitness henne på busskuret..


 Denne kage ser virkelig god ud.







Min far hentede mig i vores by. 

 Lidt efter var jeg hjemme.
 Da jeg kom hjem, var der en rest fra aftensmaden..jeg ved ikke hvad det hedder,men woow..den smagte godt.
Jeg skulle selvfølgelig dele me dIda,da hun også lige var kommet hjem fra arbejde.







 Hva fanden...jeg var et mærkeligt barn...seriøst..









Ingen kommentarer:

Send en kommentar