mandag den 25. januar 2016

Rengøringsflip-Søndag den 24 januar 2016.

 Nuurh, " er der mon nogen hjemme"
 Ja, man ved aldrig, hvornår man skal bruge penge Rachel..
 Øjenbrun er ikke så vigtige for mig..haha..så det kommer jeg ihvertfald aldrig for sent for.
 Når håret sætter sig fast i stolens skruer, eller huller...det er ikke så hyggeligt.

Vi kom lidt sent i seng i går, og så tår man jo også senere op..vi skulle ikke have søndags morgenbord idag, da vi alle skulle noget, på forskellige tidspunkter, så det havde vi ikke tid til.
 Så jeg spiste morgenmad alene og fik læst avisen.





  












  



 Jeg blev lidt træt af at se at køkkenet rodede, så jeg gik igang med at gøre rent.
 Grundigt rent, hvor jeg vaskede skufferne.









 Eeeej..I ved jo godt at zayn Malik var med i one direction, hvor han så gik ud af bandet, for at være solo artist...jeg må sige han synger GODT!..han er VIRKELIG talentfuld, så jeg er fan.

Her er sangen:

 https://www.youtube.com/watch?v=H2DXh37RL5M

 Jeg fik fejet gulvet i køkkenet.

 Derefter gik jeg igang med at gøre vores gang ren.

 Det var helt vildt underligt at gå rundt i gangen, efter at jeg havde smidt alle tingene ud.










 Men nu blev gulvet ihvertfald fejet og vasket.








 Harald tænkte nok at jeg var blevet skør!:-)



Imens gulvet tørrede, satte jeg mig ind og så reign og spiste nudler.





 Da gulvet var tørt, satte jegalle tingene ind i gangen igen.




Og fodrede kattene. 



Vi fik lige en skør ide, at tage på bilka..det får vi ret tit, hva? C-: 











  

  


   












Da vi havde handlet lidt, gav far os en cola:)

Nu når jeg er blevet ældre, så føler jeg ikke at folk behøver at give mig ting, fordi jeg slet ikke har brug for så meget mere..jeg har jo faktisk alt jeg behøver..

Men min far insisterer stadig at give os ting, og det er jeg da også taknemmelig for..
  Nu skulle vi også hjem. 

  


Mig og Alice sad på bagsædet og tog fjollede billeder af hinanden, hahaha...Alice sad og smurte is ud i hovedet på sig selv..haha..det var altså virkelig sjovt..


 Jeg kan desværre ikke vise hendes billeder, for det vil hun ikke have..så dem skal jeg selvfølgelig ikke lægge ud.. 

  
 Jeg fik købt bananer, og lavede et delekøb med Alice om 2 is. 

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar