onsdag den 6. januar 2016

Shoppedag med søstrene-Søndag den 3 januar 2016.

Det er et lidt uhyggeligt look..
Det her er MIG HELE VINTEREN..jeg er ikke glad for kulde..jeg er et sommerbarn..

Der SKAL være SNE, når der ER koldt, ellers skal det bare ikke være koldt og blæsende.
Jeg elsker når der er sne, for det er virkelig sjovt at kunne komme ud og kælke.
Det samme gælder for kvinder..Man skal altid have en plan.
Hahha, jeg kender ihvertfald nogen der griner MEGET sjovt.

Jeg elsker når folk griner, for så griner jeg også sommetider.





Jeg kom op kl 08:30. 








 Jeg tog en af de nye bluser på, jeg fik med posten for et par dage siden. 





Hahahah...Alice står lige omme bag mig..







Jeg elsker blusens ærmer,de er vildt flotte. 

Vi fik søndags morgenbord, men der var ikke rigtig nogen der kunne spise så meget...
Jeg plejer at spise 2 bumler(Bumler er boller på sønderjysk)..jeg kunne næsten ikke klemmeen bumel ned.


 Jeg var lidt utilfreds med at skulle stoppe på min friskile, fordi jeg var lidt utryg for hvad der mon kom, da jeg skulle på efterskole.

Men ja, jeg havde jo nogle rigtig gode efterskole år, så det hele gik jo godt.




 


Jeg tog mig et bad. 









Hygge hygge hyggeee:-D




Mig, Ida og Alice aftalte at tage ud på en shoppingtur idag..der er jo januarudsalg.



Så vi tog til sønderborg. 







  




Vi parkerede i borgen.









Nu skulle der bare shoppes helt vildt!!(;














Jeg kunne rigtig godt lide denne læderjakke, men den kostede 349 kr, og det er meget dyrt for en jakke efter min mening, lige nu for tiden.

Men når jeg engang forhåbentlig finder et job, hvor jeg jo tjener penge på, så er det jo ikke så dyrt.
Jeg har nemlig ledt efter en læderjakke i ca 2-3 år, og jeg vil virkelig gerne finde den rigtige.










  







Haha, vi havde næsten været inde i H&M i 3 timer, før vi gik ud.


 Nu var det Deichmann. 

Jeg plejer ALTID bare at efterlade mine ting i den anden ende af butikken, det er en meget dårlig vane jeg har.

Og man kan være sikker på at jeg bare går væk fra det....dumt..meget dumt..men der er aldrig sket noget ved det endnu.









 Vi var ret sultne, så vi ville finde et sted at spise.






Sand and salad er altid en sikker vinder.



Jeg gav pommes fritsne til Ida og Alice, for jeg kunne ikke lide dem, men det kunne de godt, så det var jo perfekt.

Cookien fik jeg lidt kvalme af, men jeg spiste den alligevel.





 Da vi havde spist tog vi videre. 



 I søstrene grene.



















Vi skulle lige i Jem og fix, og hente optændings-blokke for mor.

Jeg elsker duften af butikken, for den dufter så godt af træ og byggemarked.




Vi var først hjemme 16:30.



Perfekt..ligetil kattenes spisetid.
Stribe var allerede gået igang.
Står med hovedet i kagedåsen (-;


Det eneste jeg fik købt var en bluse.
Men den er rigtig flot. 




Øreringe.

Og en lang halskæde.


Jeg sad og hørte en af mine nye sange, som jeg hører for tiden.
Jeg var igang med at rydde op på værelset, og sy mine bukser.











 Hhaahahh...jeg elsker at sætte mig ned og læse i mine gamle dagbøger, for jeg husker SÅ mange af de ting jeg har skrevet, og den følelse jeg havde, da jeg gjorde det og det og det.




Yaaaaay, jeg synes det er blevet megetbedre på mit værelse nu.
  








Jeg skal bare lige have vasket alt det skrift af.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar