torsdag den 7. januar 2016

Kattehjemmet og bøgerne-Mandag den 4 januar 2016.

Ved mig kommer det faktisk an på om jeg spiser dem med gaffel eller bare med fingrene.

Hvis det er med gaffel, så skal der bare ketchup over det hele, men hvis det er med fingrene, så skal det ligge pænt ved siden af.

Det er ikke så tit jeg spiser pommes frites med gaffel, så jeg vil helt klart sige at jeg er den med klatten ved siden af.
Hahaha...ja..det har jeg prøvet at se..jeg bliver altid sådan "eeej, hvor fedtfor dem, tillykke".
Yup, thats true.

Man er altså Ikke dum bare fordi man ikke siger så meget..man har bare ikkelyst til alt den opmærksomhed, som andre gerne vil.
Vi skal ikke bevise at vi er her, eller at vi kan det og det og det, vi prøver bare på at nyde at vi er her og være i nuet.
Nogle gange er man bare i et humør, hvor man hader alt og alle, og bare gerne vil ligge i sengen i 2 dage og æde junk food.



Idag skulle jeg jo hen på kattehjemmet.
Jeg ville op kl 06:00-06:30...men ja, det er første dag efter ferien...og jeg sov over mig.

Det er selvfølgelig lige meget hvornår jeg kommer hen på kattehjemmet, fordi det er frivilligt, men Ida havde sagt at hun gerne ville køre mig og Alice til sønderborg, da Alice skulle starte i skole igen.


Jeg ringede derfortil Ida, og spurgte om de også havde sovet over sig.

Mig: "ej, har i også sovet over jer"?
Ida:" næææhh, hvorfor dog det?

Og jeg var bare total i panik, og de anede bare ingenting..haha..de troede nok at jeg allerede var klar osv.



 Så tilbød Ida at køre mig til kattehjemmet alligevel, efter hun havde afleveret Alice i skole.




  

Så kørte vi afsted.


MEN jeg kunne ikke finde mine høretelefoner., og jeg vidste at de lå inde på vores kontor, men der lå mormor og sov, så der kunne jeg ikke gå ind...jeg skulle derfor tage afsted UDEN ,mine høretelefoner, hvilket er en katastrofe og for jeg kan ikke leve uden musik, når jeg skal nogen steder hen.



Jeg skulle ogsåhave afleveret et par bøger på biblioteket. 




Der var en virkelig smuk himmel over verden..









 Så blev jeg sat af ved vejen ved kattehjemmet.



Hold kæft det var koldt, bare at gå de 2 minutter ned til kattehjemmet. 






Jeg var færdig kl 12:30.
Her hygger jeg lidt med Tjalfe og Ilse.
Tjalfe har jeg givet øjendråber et par gange.
Tjalfe er denne lille skid.


Og Ilse er den sorte.





Nu kunne jeg tage afsted til busstationen, men jeg ville virkelig ikke gerne ud i det vejr.


DET VAR SÅÅÅÅ KOLDT!!!!











Jep..der var 13 katte solgt siden den 25 december hvor jeg var her.
  



















  


Jeg skulle jo lige op på biblioteket med bøgerne.
















  
   Der var lige lidt tid, så jeg købte mig lige en minipizza på lagkagehuset.
Jeg havde jo ikke fået morgenmad her til morges.
Jeg fik den varmet, men jeg skulle jo nå bussen, så jeg fik ikke spist den, og jeg gider ikke lige sidde og spise i bussen. 



  
Så gik jeg hjem...men det var bare så koldt, at jeg nærmest løb  hele vejen hjem.









Hjemme.




Det var så dejligt at komme indefor igen.

Jeg fik minipazzaen varmet igen i mikroovnen.

Jeg afleverede disse bøger idag, men jeg havde været så snu at reservere dem dagen før jeg aleverede dem, så jeg kunne låne dem igen.
Jeg har nemlig ikke læst dem færdig endnu.




Kakkelovnene blev tændt med det samme. 


Mor og Ida havde kørt mormor hjem, så de havde været i tyskland, og havde chokolade med hjem.







     Kattene fik mad.



Jeg satte mig op på mit værelse og slappede af med youtube.





 Nu var det tid til at se badehotellet.

Drikke en masse varm the.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar