torsdag den 28. januar 2016

Strømmen gik sin vej-Tirsdag den 26 januar 2016.



 Da jeg var 10 år, gik jeg til spejder, havde kikset tøj på, brugte ikke makeup, var meget udenfor sammen med mine dyr, cyklede meget og gik til rytme-og springgymnastik.

Nu er jeg 21.
Jeg går ikke så meget i kikset tøj mere, bruger da nogle gange makeup, jeg er stadig meget udenfor med mine dyr, cykler og går da også ture, går til zumba, og er mere selvstændig.

Børn i denne tid bliver meget hurtigere voksne, hvilket både er godt og skidt.

Da jeg var mindre (omkring 11-14 år) kunne jeg ikke vente med at blive 18 år, og få kørekort, en masse penge, få mit eget hus, børn og mand osv...bla bla bla.

Se bare..intet går som planlagt..man kan ikke forme sin egen fremtid..eller jo, dele af den kan man godt...men det bliver aldrig helt som man troede det skulle blive.


 Der så man lige Robbie Amell..that hottie...
 Det øverste billede er for meget..dog er jeg mere til det lange billede og det nederste..
Jeg kan faktisk ikke lide muskler...eller jo..de skal bare ikke være for store..
Jeg kan bare godt lide det naturlige..så det skal ikke være for overdrevet.
Dog er det vigtigste personlighed og et godt hjerte..det er mere vigtigere end noget andet..
 Jeg ville rigtig rigtig gerne have langt hår, og eksperimentere med en masse farver i bunden..hvis man har langt hår, skader det jo aldrig at klippe lidt af bunden af..
(dog vil jeg ikkefarve i hovedbunden..der ville jeg aldrig nogensinde putte skadelige kemikalier hen)


Jeg kom op kl 08:00. 

 Da jeg skulle være henne ved lægen kl 09:00..jeg skulle nemlig hen og få tjekket min hud i ansigtet.

Vi bor rimelig tæt på lægehuset, så jeg kunne gå 15-20 minutter inden.






 Det var lidt grænseoverskridende at skulle gå ude i offentligheden uden at have dækket det urene hud..




  




Så var jeg der. 
Lægen tog en podning af et af "sårene"/urene hud.
Det gjorde lidt ondt, for hun skulle stikke sådan en "podningsdims" ned i såret..av..

Jeg har haft det engang før(i 2012) men der var det bare meget værre og sad kun på et sted i mit ansigt, der fandt vi ud af at det var impetigo, som er noget hudinfektion..hva ved jeg...det gik væk i en periode, og nu er der så  kommet noget andet.

(Dog vil jeg lige sige at det ikke er så slemt som på de billeder der dukker op, når man søger på google)

 Det var meget hurtigt overstået..vi fandt dog ikke ud af hvad det var, for prøven skal først sendes til kontrol..jeg får svar om ca 2-3 dage.
 Så gik jeg hjem..
 Det var dejligt at være ude på en gåtur med musik i ørerne..afslappet.




Så jeg gik den lange vej hjem. 











Hjemme.





Mig og Ida gik rigtig sent i seng(omkring 02:30-tiden) for vi snakkede,  jeg lavede blog og Ida så tv og sov..

Så jeg var bare smadret og gik rundt i en stor blur..jeg havde også svært ved at falde i søvn i nat pga det med Bruno..jeg var lidt trist..

 Så jeg gik op på mit værelse, og faldt i søvn..jeg var så træt..
 Jeg vågnede kl 13:00...wauw..en mærkelig dag..

Jeg var stadig træt da jeg vågnede..jeg tror bare jeg er helt slået ud over alt lige for tiden..
  


   
  

  
 Jeg satte mig til at læse avis. 

 Lidt efter tog mig, Ida og Alice til sønderborg.

Alice var lige kommet hjem fra sin klasse-overnatning.







Så var vi der.





  





   
 Ida ville nemlig ud for at lede efter en hårkur til sig selv, og jeg ville bare gerne med.
Vi tog ind i normal.

Og derefter Lidl.











  
Vi ville ikke være derude for længe, for vi kørte hjem en time efter ca. 

 Da vi kom hjem gik vores strøm i huset...FEDT!!..jeg er virkelig virkelig mørkerad..så det er selvfølgelig ikke fedt at strømmen gik om aftenen, når det er mørk udenfor.


Så jeg skulle lave kattenes mad i mørke. 





 Der blev straks tændt stearinlys i hele huset.
 Jeg ryddede op i køkkenet i mørke.

 Der var helt mørkt  i hele huset..det er nemmere når strømmen går om sommeren, for der er der jo lyst længe om aftenen.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar