lørdag den 2. januar 2016

Julehygge hos mormor-Søndag den 27 december 2015.

Det kender jeg  mange der gør.
jeg kalder jo mine forældre for mor og far, så engang da jeg var lille, så havde jeg nærmest glemt hvad deres rigtige navne var,:-)..men nu ved jeg det selvfølgelig godt...
Waauw:-D
Hvor er det fedt.
Hvis jeg havde dette værelse, så villejeg ligge og kigge på
Jeg spiser dog ikke junk food så tit, men hvis jeg gjorde, og når jeg gør, så kunne jeg godt få brug for den opfindelse.

Jeg kom op kl 10:30 idag.






  








Mig, Ida og Alice sad/lå ude i køkkenet og spillede lidt ludo, inden vi skulle hen til vores mormor og holdelidt julehygge.












Vi gjorde os lidt klar til at tage afsted.


  











Jeg tager altid en bog med på køreture, fordi jeg ikke bryder mig så meget om at køre i bil, jeg synes det er så kedeligt. 

Min farmor tog også med, da vi ikke bryder os om at hun skal være alene hjemme.
Hun bor jo lige inde ved siden af os.
Men det er jo også hyggeligt at hun er med.


Så var vi derhenne.





Vi spiste mormors gode julemad, som hun selv havde kokkereret.
Alt blandet med en portion god hygge og snak.
Hvert år sidder vi også og synger julesalmer sammen i mormors stue(moster, onkel, fætter, kusine, faster, farmor,søstre, mor og far)

Derefter åbner vi lidt pakker fra hinanden.(de pakker jeg fik vil komme med i mit julegave indlæg.)

Vi så det sidste afsnit af downton abbey derhenne.











Da klokken var blevet mange tog vi hjemad.



Vi var hjemme en time efter.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar