tirsdag den 5. januar 2016

I kirke med farmor-Fredag den 1 januar 2016.

Pizza er en smuk ting....man skal bare ikke have pizza for tit..
Det er bare SÅ perfekt lavet det her.
Jeg elsker detaljen med garnet og at øjenbrynene er halen.
Det er såååååå rigtigt...jeg  ELSKER det..det er en lille ting, men det er så mærkeligt og sejt på samme tid.
Hahaha..det har jeg prøvet.

Jeg har også prøvet hvor jeg kom til at touch my sisters boob...haha..men det er ikke nær så pinligt, som at touch a friends boob..for man er jo i familie.

Jeg kom også engang til at sparke en dreng i sine private dele, fordi jeg blev sur på ham..haha...undskyld dig...

Næste dag VILLE jeg ikke være syg, så jeg stod op..selvom jeg stadig havde det af sur røv til.. 









Jeg gik bare hen og satte mig i stolen, så var jeg ihvertfald kommet ud af sofaen.


Jeg tog alt dynebetræk af min dyne og pude, så alle roskilde syge bakterierne kunne FORSVINDE UD AF MIT LIV.!
Og åbnede begge vinduer i mit værelse, så det rigtig kunne blive blæst ud.



Nyt sengetøj på. 






Nu skulle det hele bare vaskes godt og grundigt. 



Nu ville jeg lige prøve at spise lidt mere yoghurt...dog fik jeg ondt i maven af det bagefter igen.. 


Så jeg sad bare og slappede lidt af med nogle blade.


Lidte henad dagen føltes det som om jeg havde fået det lidt bedre, så jeg gik op på vores bed and breakfast.

Ida og Alice var nemlig flyttet ind i et af værelserne..ISÆR ALICE..hahah...hun har sat derovre i 2 dage nærmest..næsten uden at gå ud, for hun ville bare IKKE smittes,

Hun havde mad fra brugsen derovre, computer og der er jo tv, køkken og dyner og senge i alle værelser..så hun kunne sagtens leve der i en uge.
Jeg måtte ikke komme for tæt på Alice sagde hun, så jeg satte mig i den seng der var længst væk.




Ida havde haft nogle boller med hjem fra hendes arbejde, som vi kunne få...jeg havde stadig ikke rigtig den vildeste appetit, så jeg fik kun spist en kvart af den.

Det er så fint, det mor har gjort med udsmykningen i vores bed and breakfast.

Vi er jo stadig ved at bygge det op, så det er ikke helt perfekt endnu, det er kun værelserne der er helt perfekt.
Fliserne er også snart ved at være lagt ude i gangen.




Frøken let på tå Minnie.
Vi havde aftalt før jul at vi skulle i kirke med vores farmor, så vi gjorde os klar til kirke.

Om jeg var syg eller ej, jeg skulle bare med.

Det er så hyggeligt at være i kirke, jeg kan godt lide det.

Jeg elsker at sidde og lytte på prædiken, fordi at vi har en god præst..hun er bare dygtig..stemningen derinde er også bare vældig formel og betryggende.

Vi gik derhen og hjem igen, for her sparer vi jo lidt på brændstoffet.

Så var vi hjemme.




Kattene fik deres mad.

Min mormor sad og så noget tysk tv, så det satte jeg mig også til at se.
Hun ser næsten kun tysk tv..så det er helt normalt at der høres tyske gloser på tvet når mormor er på besøg.
Jeg sad dog og læste blade imens.











Om aftenen gik vi ind til vores farmor for at spise rester fra nytårsaften , og det var først der jeg fik smagt maden..det var MEGET VELSMAGENDE..dog kunne jeg ikke spise så meget, for jeg har stadig meget lidt appetit.


Vi begyndte at se den nye serie der er kommet i tvet, der hedder bedrag...den var faktisk overraskende okay..
Selvom jeg ikke er så vild med danske film og serier.

Jep, vi havde bare hyggesnakket os set film fra 18:00 til 23:-) 



 Da jeg skulle i seng om aftenen, så var det SINDSYG koldt oppe på mit værelse, for vinduerne havde jo stået åbent HELE dagen...skide fedt.. 



 Jep...jeg VED at jeg kommer til at skrive 2015 streget ud til 2016 i mindste en måned i min dagbog.

Jeg har skrevet dagbog siden 2010..altså siden jeg startede på efterskole. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar