søndag den 17. januar 2016

Forkølet og ondt i halsen-Fredag den 15 januar 2016.

 Tivoli er åben..ja, det sker heldigvis ikke så tit for mig.

Det med at vinke til fremmede, det er sket, hahah.

De venner jeg har bander dog ikke foran mine forældre..

Den eller de personer jeg har eller er forelskede i, har godt nok aldrig spurgt mig hvem jeg kunne lide..jeg ved godt nok ikke hvad jeg skulle sige, hvis de nogensinde spurgte mig om det...(nu lyder det som om jeg har en hel flok jeg er forelskede i, haha...nej, der er kun en..)

Hahah...min E-mail-adresseblev vidst også omkring 10-11-års alderen..men det er bare fornavnet på min kat Stribe..så det er ikke så galt.
 Hahah, det her billede forklarer mit liv en del..jeg har dog aldrig tabt min mobil i toilettet før, men i en mudderpøl, og inde i en smule lort i en grisestald.
 Jeg spørger meget sjældent hvor min mobil eller fjernbetjeningen er.
Det med maden er meget realistisk.
Det med at dyrene kan tale,har jeg aldrig spurgt om.

Det spørgsmål med hvor er mor, det sker ret tit..

 Ja, ihvertfald i 2013-2014 og 2015..da jeg havde en rimelig god løn..som jeg ikke burde udtale mig om..derfor har jeg idag muligheden for at klare mig med en opsparing..opsparinger er nemlig vigtige og fornuftige... 


Jeg slog øjnene op kl 09.00 idag. 


Jeg har fundet et nyt spil, der bare gør en afhængig..det hedder Who stole me.


 Man kan spille imod sine venner på facebook, hvis man melder sig ind igennem facebook, men det er op til en selv.





 I løbet af dagen begyndte jeg at få mere ondt i halsen og hovedet...Yaaay, jeg har nu pådraget mig en forkølelse...Ej, hvor fedt(mærk ironien)


















Jeg startede dagen med at læse blade. 

 Og avisen.
 Lidt efter læste jeg min bog færdig, da jeg fandt ud af at der var en nr 3 i serien, så den ville jeg gerne låne.

 Alice var så sød at gå ind på biblioteket og tage nr 3 med hjem til mig.





 Da jeg havde læstbogen færdig spillede jeg lidt mere af spillet who stole me.





  Jeg lagde mig ind på sofaen med dyne på, og så tv.

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg blev tiltrukket af et program hvor de testede computerspil..altså gaming-channel....det så jeg så..







 Og spillede lidt mere.





 Kl 19:00, så vi alle disney show.

Jeg fik lavet et nyt instagram billede.








 Og xfactor.






Jeg håber det går bedre i morgen..det har godt nok ikke været den bedste januarmåned i mit synsfelt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar