lørdag den 23. januar 2016

Bilka og Lidl-Fredag den 22 januar 2016.

Jeg tror alle dyr har følelser..også pigeons altså duer.

Dette billede minder mig utrolig meget om da mig og Ida sov i en køjeseng, da vi var mindre.

Jeg lå øverst og Ida lå nederst..jeg lå bare og snakkede og snakkede og snakkede og snakkede i rigtig lang tid, for jeg gad bare ikke i seng..hahah:-)
Jep, eller når man ikke lige kan huske det ord man vil skrive..
Det passer faktisk meget godt.
Man ønsker at man kan beholde alle dem man møder i sit liv, men nogle gange er man bare for forskellige eller det helt forkerte sted i livet.
Vi er alle lige meget værd...

MEN de mennesker der gør mennesker, dyr ting eller andet FORTRÆD er nogle IDIOTER og KUJONER!

Mai-Britt-pigen stod op kl 09:00 idag.



   



  







 Fik noget morgenmad.




Sammen med Ida, da hun havde fri idag.
Jeg havde fået en pakke igår, men jeg havde ikke lige tid til at åbne den, så jeg åbnede den nu.
Jeg havde for nogle uger siden bestilt disse 2 "svampe", fordi jeg har hørt så meget godt om dem, og at de er rigtig gode.

Hvis i ikke ved hvad det er, så bruger man dem til at påføre foundation i ansigtet..dog bruger jeg ikke så meget, og jeg arbejder mig opad til ikke at bruge ansigtsdækkelse overhovedet..men man er vel altid lidt nysgerrig.

Lige pt..faktisk de sidste 2 år, har min hud ændret sig ret meget..til det urene, hvilket er meget mystisk, for jeg har altid haft en rigtig sund og velplejet hud..
De  er sindsyg bløde og rare at have i hænderne.
Nu skal jeg bare finde ud af hvordan man bruger dem.




Lidt efter tog mig og Ida afsted til Bilka, da vi skulle handle ind for mor.

Hvis jeg ellers kunne få min taske.

Jeg fik min taske, og sammen drog vi afsted til Sønderborg.


Så var vi ankommet.










  












 Vi skulle lige ind og have nogle af tingene på Lidl da de var billigere der. 





Da vi havde handlet tog vi hjem.





  
Jeg gik lige udenfor da jeg skulle bringe noget træ hen til vores trævogn. 

Stribe ligger altid og hygger sig i halmet.



Man kan se en lille hule efter hende.















Jeg stablede kun en lille smule.

Nu ville jeg ud og gå en tur.




















Der skulle faktisk stå "jeg så lige min barndomsven i bil".....









Så var jeg hjemme..vasketøjet var færdig om 4 minutter.


Vandet skal nu skiftes hver dag, da det fryser fast.







kattene skulle jo have deres gourmet mad. 



Og rent vand

Som jeg tænkte så var kattene ude i maskinhuset.


  


Min mobil døde dog dog af kulde. 



Hahahaha...jeg sad og kiggede lidt i mine gamle billeder, og fandt en video af os fra 2014 hvor vi holdt jul.





Bloggertid.





Ida lavede aftensmaden i aften.

Hun havde lavet ris, kylling og salat.

Det smagte rigtig godt.:)







 Inde xfactor fik jeg lige ryddet køkkenet op. 





Nu var der xfactor tid. 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar