mandag den 11. januar 2016

Frisk, men kold gåtur-Søndag den 10 januar 2016.

 Det er jeg nok ikke den eneste der kender til? ..:)..haha..
 Wuhuu...
 ALLE lige meget hvilken farve eller baggrund vi har er lige meget værd, og har lige meget ret til at være her..
 Det er SÅ rigtigt..



Igår aftes fik jeg set danmark har talent.




  


Derefter kom der en film med en af mine ynglingsskuespillere Jennifer Aniston, der hedder "min måske kone. 






   


 Filmen var faktisk ret god, jeg har dog set den et par gange før.











 Godmorgen ved 08:30 ca.


Jeg sad og spiste morgenmad alene, fordi at Ida, og Alice jo ikke er hjemme.
Far arbejdede og mor sov, så der var rimelig stille i huset..

Derefter sad jeg og læste blade, med Prudst på skødet..jeg skulle passe vores bed and breakfast telefon.

Min lå inde i stuen og jeg kunne ikke nænne at flytte mig, bare for at hente min mobil, så jeg tog lige et par med vores bed and breakfast telefon..




 Ser det ikke bare hyggeligt ud..:-)


 Jeg fandt også lige et billede fra juleaften;)   ..



Ej, der var stille i huset..det var helt vildt....UNORMALT..jeg savner altid familiemedlemmerne når de er nogle steder.

Jeg skulle underholde mig selv halvdelen af dagen.. 


 Det var dog dejligt at gå rundt med pusser på fødderne.









Prudst lå og nød livet i "sin"stol. 





 Jeg gik igang med at lave julegave indlæg..hvis jeg husker det, så vil det komme op, lige efter dette indlæg..så det vil sige at der er 2 indlæg idag..:-)

 Min baggrund blev også lige skiftet.

 Jeg havde sådan lyst til at gå en tur, inden sneen smelter bort, og der ikke er mere kulde tilbage af denne vinter.

Jeg kunne lige nå en tur, inden kattene skulle have mad.
 Det er så typisk at de følger med en, når man lige er på vej på en gåtur...så skal man gå hele vejen hen til døren og give dem noget kattefoder, og så er det bare med at stikke af uden de ser en..








Der var ret tåget under hele turen faktisk.
























'


Turen var dejlig og frisk, og det var faktisk ikke så koldt som jeg troede..så det var da dejligt..jeg nød faktisk turen.























 Det er godt nok lang tid at gaden skal være spærret...helt til den 23 marts..











  


 LAD VÆR MED AT SMIDE AFFALD I NATUREN FOR GOD SAKE!!...DET hører ikke til i den fine natur..vent til i/du ser en skraldespand med at slippe skraldet af syne..
 Jeg blev nødt til at tage det med hjem og smide i vores skraldespand...jeg kunne ikke bære hvis der nu kom en lille uskyldig og uvidende mus der kunne sætte sig fast i posen..
 Hjemme igen..

Ida havde været på vinsmagning med sit arbejde for første gang..de er jo stadig i portugal.

Her i danmark var klokken 16:46..men i Portugal var den 15:46..
 Så fik de små mussere deres mad.
 Prudst havde sneget sig ind i stuen, hvor hun ikke må komme ind igen, og sat sig i stolen...haha :-)




  
Nu er det blog, og kl 20:00 er der den nye danske serie der hedder bedrag. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar