torsdag den 28. januar 2016

biblioteks-og elgiggantstur-Onsdag den 27 januar 2016.

 Det er da sødt..:-)
 Jeg fatter ikke lige hvad der menes med billedet nederst til venstre..men ellers så er de ikke helt fra den..
 Hahaha..det har slet ikke tænkt på selv.
Det er da lidt sjovt ikke? :-D..
 Det er selvfølgelig godt for din ven eller veninde, men man kan sagtens mærke det..jeg forstår det selvfølgelig godt..det er jo spændende..




Ja, jeg havde ikke mulighed for at oplade min mobil i nat, så den havde ikke så meget strøm på, og min mobiloplader var gået i stykker..altså apple..i må godt lige oppe jer med jeres opladere..for de er altså lige til at smide ud i skraldespanden. efter 4-5 måneder.


  

 Det er dejligt når der er lyst, for det er altså lidt nedern ikke at kunne se ens skid når hele huset er mørkt.
Så yaaay, soool og lys! C-:





  



Lidt efter tog vi på biblioteket, da Ida lige skulle betale et par regninger, for der er jo ikke net herhjemme uden strøm.
Jeg ville bare gerne med, så jeg tog med.

Nu er mine høretelefoner gået i stykker, så nu skal dem jeg fik i julegave af Alice i brug. 

 Nu håber jeg bare at de virker i lang tid.












  
 Så kørte vi afsted.





Og var der lidt efter. 


 Ida satte sig ind på biblioteket, og jeg gik lige i kvickley for at købe en ny oplader.



  







  

 Og noget mad..jeg havde ikke nået at få morgenmad. 







Jeg gik tilbage til biblioteket.

 Jeg ved ikke om denne oplader er god, men hvis den er, så er det nok den jeg vil købe fremover.
Der er ikke et stik med, til at stikke ind i væggen, da jeg selv har et derhjemme, så det havde jeg ikke brug for.
 Jeg måtte hellere få 2.

 Ida sad på hendes computer, imens jeg sad og læste i min bog.




Vi havde planlagt at være der indtil kl 14:00, for der skulle vi nemlig i elgiganten og kigge på en ny mobil.

Jeg vil nemlig snart gerne have en ny mobil, men jeg er meget i tvivl om jeg skal have en iphone 5s eller en iphone 6s.








   



  
 Jeg er ikke så glad for at tage mobilerne op, i hånden når man står ude i butikkerne, for alarmerne kan meget let gå af, og jeg er ikke så glad for de lyde, jeg bliver virkelig forskrækket...
 Her er iphne 5s.

Den er meget behagelig at holde i hånden, og den har en meget god størrelse og tykkelse.

Jeg kan rigtig godt lide min iphone 4s, fordi den passer i lommen, og den er god at holde.
 Her er iphone 6s.

Den er lidt større end 5éren, men ikke ubehagelig stor.
Den er meget tyndere end 4 og 5éren.
God at holde i, men også lidt besværlig, når man har så korte fingre som mig.


Jeg er virkelig i tvivl, og jeg vil gerne træffe det rigtige valg.


Så kørte vi hjem igen.



Yaayy..jeg fik lånt sæson 2 af reign på biblioteket.
Dog fik jeg kun lånt disc 3,4 og 5..så jeg mangler lige 1 og 2, men der er sikkert nogle andre der låner den i øjeblikket, så jeg skal lige vente lidt mere.

  



Så var vi hjemme. 


  





 Ida havde bagt nogle ekstremt gode cookies.
De var helt let bløde og crunchie.




 Kattene fik lidt mad. 






Da vi skulle til at køretil zumba, så opdagede jeg at jeg havde glemt mit rejsekort, og der var omkring 4 minutter til at bussen gik.

FUCK!.
Jeg havde nemlig skiftet min vinterjakke ud med en anden jakke,da den var rimelig beskidt.




Så vi kørte hjem og hentede det.
Hvis jeg ikke nåede bussen, ville min far køre mig de 20-30 minutter hen til zumba.
Men jeg kan bare ikke lide at "udnytte" folk(eller jeg ved godt det ikke er at udnytte folk men ja.) 
Jeg kan bare godt lide at gøre ting selv:-)






Vi nåede det lige og lige, på et hængende hår. 




 Nogengange går det god og andre gange går det skidt til zumba..for det meste går det rigtig godt.

Men idag følte jeg mig som en malplaceret hoppebold..hahah..jeg tror bare jeg havde for mange tanker i hovedet og fokuserede ikke nok på trinene..næste onsdag går det nok bedre..


Jeg er meget mørkerad, så en af mine frygter er selvfølgelig mørke..det er så vammelt..og at gå rundt i mørke..







 Heldigvis er der altid en bus, der venter på en, så man kan komme ind i lyset og sikkerheden.
 I spillet who stole me, er jeg kommet til bane 32, men nu skal jeg have 30 diamanter for at låse næste niveau op..



 Far hentede min ved bustationen i vores by. 

 V skulle lige ind og handle.



  



  

 Nu gik turen hjemad.


Hjemme.
Jeg skulle egentlig i bad..men jeg tør ikke..fordi der er mørkt..heldigvis skal jeg ikke noget i morgen.. jeg er ynkelig..haha :)





 Vi har endelig fået net, fordi at vi har trukket en kabel fra vores bed and breakfst over til vores net(det er svært at forklare) så jeg satte mig til at se sporløs i mørket.



  









     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar