fredag den 1. august 2014

Værelses-projekt-Torsdag den 31 juli 2014.

Jeg skulle ikke til matematik-kursus idag, da de har pædagogiske dage på vuc i dag og i morgen, men på mandag skal jeg så igen derhen.

Okay, så jeg faldt i søvn på sofaen i går aftes, da mine forældre sad og så en film.
Det startede med at jeg gik ind til dem og udbrød "årh, hvor er her dog koldt, jeg fryser", og å tog jeg mig den nærmeste dyne og lå mig på sofaen, og faldt næsten i søvn med det samme.
Indimellem hørte jeg hvad de talte om.

På et tidspunkt hørte jeg dem tale om hvilket årstal min bedstefar(min mors far) var blevet født i(og der sov jeg altså næsten meget tungt), og jeg udbrød "1976 til 2007", og begyndte af vifte med mine arme imens jeg sagde ajajajajaj...(det havde min mor fortalt mig da jeg igen vågnede at jeg sagde)

Jeg havde dog ikke gættet årstallet rigtigt-haha, scarry enough, men jeg kan faktisk godt huske at jeg drømte at jeg tændte in mobil og kiggede på den, for der stod årstallet.


Nå, men jeg brugte noget af morgenen på at lede efter min mobil, fordi at jeg ikke vidste hvor den var...det endte så med at jeg pludselig kunne huske det...den lå ude på græsset, ved siden af trampolinen, da jeg havde glemt at få den med ind i går.
Det havde regnet lidt, men der var heldigvis ikke sket noget med den.


Strømmen i vores hus er gået, men de eneste stikkontakter der virker er den på vores komfur.
 På mit værelse og alices værelse.

Jeg gik igang med at spartle på mit værelse.
At spartle er at dække de huller der er i væggen.













 Da jeg var færdig med at spartle, gik jeg udenfor og læste avisen.

 Stribe var der også.








 Jeg gik igang med at læse min bog færdig, og jeg blev da også færdig med den..heldigvis for den var altså ikke særlig god.








 Det blev lidt for koldt efter noget tid, så jeg satte mig indenfor og læste blad.


 Lidt efter , da jeg havde læst bladet færdigt,gik jeg igang med at grunde væggene på mit værelse.






 Aftensmad.
 Strømmen er jo gået i hele vores hus, så når det bliver aften og mørkt, går vi alle rundt med et stearinlys i hånden..det er ret hyggeligt faktisk.
Der kommer dog en elektriker og kigger på det i morgen.

 Jeg følger jo med i den nye serie på kanal 4,der hedder twisted, så den skulle jeg selvfølgelig se.
Min farhavde trukket en forlængerledning, ind så vi kunne se tv.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar