fredag den 1. august 2014

Madpakke på havnen-Tirsdag den 29 juli 2014.







Ryddede op i køkkenet.



 Godmorgen.
 Jeg havde lige tid til at læse lidt blade på sofaen.


 Mor kørte mig hen til skolen.
 Vi skal jo være i en anden bygning, lige de her dage, så der drog jeg hen.







 Vi fik fri 11:10 igen, ligesom i går.
 Jeg skulle mødes med alice i sønderborg, for hun ville nemlig gerne hen til havnen.




 Jeg var lige i borgen, for at tisse.


 Ida er jo i tyskland sammen med mormor og vores kusine, så hun havde bedt mig om at låne en bog på biblioteket, for hende, så det gjorde jeg lige idag.









 Jeg gikk ned på havnen for at spise min madpakke.

















 Alices bus var lidt forsinket, så jeg satte mig til at læse i den bog, jeg havde hentet for ida.



 Da jeg havde læst et par sider, gik jeg hen til borgen igen, for at låse min taske ind i et skab.
 Jeg havde det så varmt i mine tykke bukser, og min bluse, så jeg ville lige gå ind i en butik, og købe noget køligere tøj.
 Gina tricot.
Jeg fik dog ikke købt noget i gina tricot.
 Dette tøj, er jo det jeg havde på idag-ALT for varmt:)





 Dette sæt fik jeg købt.
 Og dette sæt fik jeg købt.


Så var alice her endelig, og vi gik derfor ind på kvickley for at finde noget at spise, da vi var sultne.

 Jeg fandt noget skyr, som jeg dog aldrig har smagt før.

 Vanilie-smag.
Jeg er ikke så vild med ting med vanilie, så denne vil jeg nok aldrig købe igen.


 Med bær, den var rigtig god, og jeg kunne måske godt købe den igen.
 Vi spadserede ned til havnen.


 Og sad i skyggen af et træ.

 Jeg øvede mig på lidt matematik.
 Alice tegnede.

 Alice var is-sulten, så jeg gav den billigste is, til os hver.





Der var såååå varmt, at vi dyppede vores fødder i sandet og vandet.











 Vi mødte SÅÅÅDAN en nuttet måge, som bare sad og slikkede sine fjer og stirrede på os, den var så sød.






 Vi ville lige ind i tigeren.




 Oasen i sønderborg, har de bedste pizza-slices ever, så sådan en skulle vi da lige have.

 Og en egekilde.










 Vi gik ned til borgen for at tisse, inden vi tog afsted hjem.





 Vi kunne lige nå at gå ned til havnen igen og dyppe fødderne inden vores bus den kom.















 18:55 var bussen der endelig, og vi satte os ind.






 Vi gik hjem, men mor var ude og handle, og hun fiskede os op, da hun jo lige kom forbi.

 Hjemme.


 Jeg havde været inde o fona og købe frozen for et gavekort jeg engang havde fået til jul.


 Og justin bieber dvd.
 7 par sokker blev det også til.


 Og 3 af de samme bluser, men bare i forskellige farver.
Hvid foran.
 Hvid bagved.
 Sort foran.
 Sort bagved.
 Og den grå bluse havde jeg jo på.
Et par grå shorts.








Og en mappe, så jeg kan holde styr over alle skolepapirerne.



 Mig og alice satte os til at se justin bieber.




 Jeg tog et bad.



 Gjorde vandflaskerne klar til i morgen, da jeg jo vil drikke 4 flasker vand hver dag.
Der er dog kun 3 flasker der, men det er fordi at jeg kun har 3.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar