mandag den 25. august 2014

Killinger-Søndag den 24 august 2014.


 Søndagsmorgenbord.










 Mig og Ida var faldet i søvn på sofaen i går, og vågnede ved 02:00-tiden, så jeg fik ikke skrevet dagbog, det gjorde jeg efter morgenmaden.





 Ida var gået i rengøringsvanvid.

For at der ikke kommer støv og skidt eller diverse mærkelige ting, i, satte jeg chokoladeskålene i en kagedåse.




Prudst ville bare så gerne ind.





This is good.



 Mig og Ida ville ud og gå en tur.










 Vi gi ek lang tur.







 Nuuuurh, oppe ved sydbank, render der 3 moderløse killinger rundt, som byens beboere fodrer.
MEEEN, NUURH, de er simpelthen så søde






 Vi gik hjem for at hente penge, så vi kunne købe noget mad til dem.












 Vi skulle lige pumpe cyklerne op.












 Så købte vi lige lidt mad.





 Yaaaay, vi havde noget friskt vand, med hjemmefra til dem.







 Da vi kom hjem, fik mig, ida og far kaffe.



 Jeg sad og læste avis på gulvet, sammen med prudst.





 Kakao.

 Jeg hentede alle de malerting vi havde, og begyndte at male entegning  til alice, da hun gerne ville have en tegning af mig.

























 Min far skulle ud til sønderborg for at købe et par ting, så mig og Ida tog med.

















 Vi fik en kop kakao/kaffe og et stykke kage, til kaffe, i bistroen i bilka.












 Vi kørte os en lille tur.


 Og så på biler i mjang.






Jeg kunne ikke nå at bage kagen til kaffen igen, så må jeg finde en anden dag.


 Jeg fik dog købt en bb cream.

 Jeg fk set ev.n film, der hed wild at heart i t



 Det var en film om dyr fra savannen, den var faktisk ret god.






Stribe havde fanget en mus,  så det skulle roses til skyerne.




 Ida lavede aftensmad.






 Derefter så jeg twisted.










Madpakke.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar