torsdag den 28. august 2014

Fletninger-Torsdag den 28 august 2014.




Morgenmad. 















Jeg har ikke fået åbnet min goodiebox endnu..damn..i dont have tme.


 Hahahah, prudst skulle have noget at drikke.
 Det så ret så komisk ud.





 Afsted til skole..vi gik en anden vej idag, den er lidt kortere, så vi kan sove 10 minutter længere...da bussen holder lidt længere oppe af vejen nu, når det er så langt inde i skoleåret.













VI sad og ventede på bussen i busskuret.



 Yaaaay, vi fik en sæde helt bag i bussen...dejligt.







 Ankommet.

 Hair-party.






 OMG!!, 2 minutter før fri-shit man-ej haha, det er good man :D 

 Jeg tog bare den første bus jeg kunne finde...og gik hjemad på marken.





 Jeg elsker når de kommer en god traktor kørende.








 Så pløjes der på vores mark.

 Jeg gik på marken hjemad.

 Vejret har været så dejligt idag.


















 Skønheden fra skønheden selv.









Jeg sad og nød det gode vejr med prudst og minnie. 

































 Lavede blogindlæg for igår.
 Lavede mine negle.












 Så lidt youtube.





 Så gjorde jeg mig klar.




 Vand skal der til.
 Lige inden jeg smuttede ud af døren, skiftede jeg dog til mine idrætsbukser.

 Stribe musen.


 Ved 16:00-tiden cyklede jeg ellers afsted, da jeg skulle mødes med en veninde og roomie fra efterskolen.










 Vi gik en tur i skoven og ved stranden og fik cyklet en hel del, det var virkelig hyggeligt, og et godt pusterum fra hverdagen. :D










 Ved 19:00-tiden cyklede vi hjem, da jeg skulle nå at cykle hjem inden det blev mørkt, og det tager omkring 30-35 minutter af cykle.


















 Hjemme:)...marken ser virkelig godt ud nu..jeg elsker når marker bliver pløjet og harret, det er så smukt.



 Så var jeg hjemme 19:43.
 Vi var inde i fakta og aldi, og i aldi fik jeg købt en rigtig fin neglelak...kun 20 kr.

 Ida havde lavet frikadeller, så jeg fik aftensmad, da jeg kom hjem.
 Og pastasalat.

 Jeg så lidt tv, da jeg godt kunne mærke mine ben efter en løbetur i mandags, zumba igår, og cykel og gåtur idag.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar