tirsdag den 12. august 2014

Guitar-Tirsdag den 12 august 2014.




 Det regnede her til morges, da jeg gik til bussen.




 Drivvåd.
 Ja, den bakke, går jeg over hver dag..















 Den ene side var tør, den anden helt våd.


 Venter på bussen.






 Inde i bussen.
 Så var jeg i sønderborg.

 Jeg ankommer altid til skolen, så jeg lige har tid til toilet-besøg.


 Vi skulle idag downloade apps til ipad, og have lidt naturvidenskab.
Vi havde fri fra skole klokken 10:48.








Dette er noget af skolen indeni. 












 Friii.
 Det var lige perfekt til at nå bussen 10:55.











Rest in peace til den mest fantastiske person i filmverdenen...Robbin williams, som blev fundet død igår...
Han er en af de bedste skuespillere, jeg nogensinde har set.



 Hørte jb i bussen.





 Regnen silede stadig ned, da jeg skulle gå hjem.






 Jeg tog marken hjemad.





 Der er stadig nogle halmballer, som vi ikke fik ind, men så skal de bare tørre rigtig godt, så vi kan få dem ind i sikkerhed, for at rådne..de rådner nemlig, hvis de får for meget vand, og ligger for tæt.



 Ja, jeg gik og skrålede med på sangene..det er sådejligt at gå og kunne skråle, som en i fanden, uden at nogen kan høre en..for der er bare mark omkring en.





 Blev mødt af min stribe.

 Og Idas prudst.
















 Da jeg kom ind, spiste jeg min madpakke.



 Ida explorede min ipad.
 Prudst ville pludselig være min ven, pga maden.






















 Ida havde lavet æblegrød..det smagte mega godt.


 Så slappede jeg af, med Ida og prudst.


 Skrev en hurtig seddel, hvad vi skulle handle ind.
 Mig og Ida gik op på brugsen, for at handle.














 Da vi kom hjem, snakkede vi lidt med pinkey og bruno.









 Jeg lavede en hurtig gang aftensmad, da Ida skulle til guitar, og jeg ville gerne med, så vi tænkte at vi ville tage aftensmaden med, til sønderborg.
Vi havde dog så travlt, at jeg ikke fik taget billeder af aftensmaden.
 Så gik vi mod bussen.









 Jeg sad og spiste min tortilla da vi ventede på bussen, for jeg var sulten.





 I bussen.




 Da vi kom ud til sønderborg, sad vi og spiste vores tortilla wraps, vi havde begge 2 med.



 Vi gik op mod det sted, hvor Ida går til guitar.







 Da vi var ret tidlig på den, sad vi og ventede på en bænk.



Ida er kun til guitar i en halv time, så jeg gik bare rundt i sønderborg, indtil hun var færdig. 




















Var lige på toilet i borgen. 












 En halv time senere, var Ida færdig.

 Så tog vi bussen hjem.







 Og gik hjem.





 Vi tog marken hjem, og ledte efter brombær.








 Kattene ventede på mad.
 Harald.
 Stribe.
 Minnie.








 Fik smurt en dejlig madpakke.

 Og ryddet op.








 Blog-tid.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar