torsdag den 14. august 2014

Nøgleringe-Torsdag den 14 august 2014.


 Morgenmad.






 Afsted til skole.










 En sød lille and.

 Sønderborg.
Idag var faktisk den første dag, mig og ida tog bussen til skole sammen, for hun begyndte i skole igår.
Vi har bare ikke fri på sammen tid.
Hun har hver dag 14:55, undtagens fredag 12:30 og jeg har hver dag 13:40, undtagens tirsdag 16:25, så vi kan ikke tage bussen hjem, sammen, dog kun hvis jeg venter helt til klokken 14:55.





 Arrived to the school.








 Fri 13:40:)



 Var lige i borgen for at tisse.
















 Vente vente vente på bussen.












 Stod af bussen, og gik hjem.



 Marken hjemad.
Der va sådan en dreng, der også skulle af der, så han gik bag mig, og han så helt forvirret ud, da jeg gik ind på vores mark, for han ved jo ikke at det er vores mark,..men han gik bare videre igen..












 Hjemme:-D

 Jeg gik om bag, for at a lede efter kattene.


 
 Forresten vores indgang til vores udlejning er denne her dør.



 Yaaaay, Harald.




 Så sad vi der i lidt tid.













Vi fik lidt kaffe ude på trappen. 

 Harald fik katteguf.
 Jeg fik småkager.
 Jeg var lige i tigeren, før jeg tog hjem fra sønderborg, fordi jeg manglede et par ting.
 Notesbog til timerne, da vi nogengange mangler papir, ellers bruger vi udelukkende kun ipads.
Ja, det regnede lidt der.


 Nøglering til min taske.
En lille kat.
 Der kan lyse, imens den siger miaaav, i en ret uhyggelig tone..harald blev bange for den.

 En lille blå box, med et spørgsmålstegn på.

 Der kan lukkes op.
 Armbånd, der er forbundet med en ring.

 Øreringe.

 Jeg sneg Harald indenfor..Far var på arbejde, Ida, var stadig i skole, og mor var henne hos mormor.





















 Jeg har fået installeret sims på ipadden, men jeg tænker på at slette den igen da den er til skole, men også til ejet brug.


 Jeg gik igang med aftensmaden.
Kyllinge-kebab.

 Prudst vidste hvad tid det var, så selvfølgelig møder hun op, og sætter sig midt på gulvet, og glor på en, indtil man er færdig.

 Kødet i en pande.
 Skære løg.
 Vanf i munden.

 Prudst er her stadig.



 Pasta i noget vad, i en gryde...Ida gav mig et ret godt tip, med at varme vandet i en kedel først, og så hælde det i en gryde, for så koger det meget hurtigere, og det sparer også strøm.
 Løgene i.



 Altid når vi har ananas i ananasjuice, så drikker jeg det bagefter, for det smager godt.



 Salat.

 Dinner is served.


 Jeg brugte left overs til madpakken i morgen.


 Og lige lidt rugbrød.

 Kattene skulle have mad.





 Der kom ikke twisted idag, hvad er det dog for noget? :/
 Så så jeg de unge mødre.
 Mens prudst hutlede rundt.


 Ej, hvor er det smukt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar