fredag den 1. august 2014

Genbrugsbutikker-Onsdag den 30 juli 2014.

Jeg skulle jo også til matematik-kursus idag, så min mor kørte mig hen til vuc.



 Vi fik fri igen kl 11:10..så jeg gik ned på havnen for at spise min madpakke.






 Men først skulle jeg lige i borgen for at tisse.










 Og købe lidt  hårshampoo, da vi ikke havde mere igår, ja jeg blev nødt til at bruge kropshampoo.


 Først sad jeg mig på en bænk ved slottet, som ligger meget tæt ved havnen.








 Men det blev en anelse for køligt, da det var i skyggen, så jeg gik ud for at finde en bænk, der var lidt varmere.







 Jeg satte mig på den samme bænk som igår.



 Og spiste videre.



 Min mor og alice samlede mig op, da jeg havde spist madpakken.
Min mor havde nemlig lovet at vi kunne tage i genbrugsbutikker efter jeg fik fri.



 Mit buskort var kommet, jeg kan dog ikke bruge det endnu, da der mangler noget vigtigt-papir der skal sidde indeni det, og det kommer først en anden dag.
 Det blev et okay billede, men som sædvanligt hader jeg alle mine buskort, eller traktorkørekorts-billeder.
 Vi kørte til sønderborgs nye genbrugsbutik.






 Disse bukser fik jeg faktisk købt.

 Samt denne bluse.


 Da vi havde kigget lidt kørte vi videre.


 Vi landede i gråsten by.
Det var enormt dejligt at være tilbage i gråsten, når man næsten har tilbragt et år i gråsten, og har cyklet mange turer derned.
Det er enormt trist at jeg ikke skal på 2 hovedforløb med de mennesker jeg var på grundforløb og 1 hovedforløb med..det gør mig næsten ked af det, bare ved at tænke på det...jeg elskede at gå på gråsten landbrugsskole, den tid var fantastisk, og det er sådan en god skole, jeg vil savne menneskerne MEGET...


Grunden til at jeg ikke skal på 2 hovedforløb på gråsten landbrugsskole er fordi at jeg ikke kunne finde en praktikplads i tide, der var simpelthen ikke nogen der svarede på mine ansøgninger, og jeg kunne heller ikke komme i praktik så langt væk, da jeg jeg ikke har bil, og kender heller ikke nogen jeg kunne bo ved, de steder hvor jeg kunne have søgt.. og mine forældre gider jo ikke at køre mig såååå lang mere, og jeg ville egentlig have noget tæt på, hvor jeg bor, så jeg kunne bo hjemme.

Nu skal jeg jo også på vuc i sønderborg, det glæder jeg mig da også til, og hvem ved, måske vil jeg tage uddannelsen som landmand senere..da man skal være til tilmeldt en skole eller landbrugsuddannelse inden 5 år, for ellers skal man starte forfra, så når jeg er færdig på vuc har jeg 3 år til at tænke videre.




 Vi tog på superspar og fik en is.
Der har jeg sgu efterhånden været mange gange.


 Jeg fik købt en slush ice.


 Så sad vi på en bænk og spiste isene.





 Mig og min mor var lige et smut i matas for at kigge, imens alice var inde i en af de mange genbrugsbutikker her i gråsten.





Derefter kørte vi til vester sottrup for at kigge i genbrugsbutikken der.







 Denne her bluse var/er ENORMT smuk, sys i ikke også??
Den var bare ALT ALT ALT for stor:/




 Jeg fik ikke købt noget derinde..det er faktisk også min hade-genbrugsbutik, men jeg går der alligevel ind...tøjet er alt for stort derinde.
 Heading back home.


 Så måtte jeg jo bare igang med at drikke de sidste flasker vand...det går faktisk fint, jeg har formået at drikke de 4 flasker vand hver dag.



 Det er dejligt at have dem inde i køleskabet, så de holder sig friske, til de skal drikkes af mig.
 Min mor købte forresten 2 oste i gråsten, og FØØØØØØJ!!!!!!!!!!!!1, DE STINKER VÆRRE END EN DØD I HELVEDE...EJ, FOR HUNDERN DA!!!!, hver gang der er en der bare åbner køleskabet, i 1 sekund så lugter hele vores køkken af dem..ad..Det er osten i den midtserste hylde ved siden af fanta exotikken og flasken med det hvide i.
 Så så jeg lidt youtube.
 Og spiste jelly beans.

 And i gotta have my waterbottle with me.





















 Åh, søjde prudst da.



 Og søjde stribe da.












Og så blev min mobil væk efter dette her, da jeg gik ud til trampolinen for at hoppe på den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar