søndag den 17. august 2014

Juli goodiebox.

 Temaet for juli goodiebox er greenish beauty.
Det er noget med økologi.














Honey bronze shiimmer dry oil 02, fra the body shop.
Prisen for fuld størrelse som er 100 ml(den på billedet er 100 ml) er 175 kr.

Den giver brunlig sommerglød, Det er en let, og ikke fedtende olie, den fremhæver din egen glød, med en glitrende effekt.

Den dufter sindsyg godt, og giver faktisk også en lille glød, jeg har ikke brugt den, men det vil jeg da gøre næste sommer, for nu er vi jo ved at gå tilbage til vinter og kulde igen.
Jeg sys konsistensen er dejlig og blød, den fedter slet ikke.





 Sådan ser det ca ud, når du påfører den.




 Ecologic eye pencil.
Prisen er 60 kr.
Den er økologisk.



Den er virkelig lød at holde i.


 Sådan ser den ud på hånden.
Jeg vil faktisk gerne bruge den til hverdag.
 Klorane citron-ekstrakt shampoo.
Prisen for fuld størrelse, som er 400 ml (den på billedet er kun 25 ml) er 129,50 kr.
 Klorane er et fransk apotekermærker.
Den kan bruges dagligt da den er meget mild ved dit hår.
Den indeholder b5 vitamine, og har en lav ph.

Den dufter meget af citron, måske lidt for meget efter min mening, men jeg er villig til at prøve den.
 Sådan ser den ud, når den smøres på hænderne.
 Naobay moisturizing peeling.
Prisen for fuld størrelse som er 100 ml(den på billedet er 30 ml) er 149 kr.
 Den exfolierer og blødgører din hud, og fjerner døde og urene hudceller.
Der er oliven og mandelolie i, samt sheasmør, så den beroliger din hud, efter selve peelingen.


 Når den smøres på, ligner den selvfølgelig en brækklat med lort i, men det går over(undskyld mit udtryk) haha..


Den dufter meget af ansigtscreme, men man skal jo pille den af, så jeg tror ikke at duften følger med.
 Urtekram nourishing no perfume hand cream.
Prisen for fuld størrelse, som er 75 ml(den på billedet er 7,5 ml) er 44,95 kr.
Den er helt fri for parfume, hvilket gør at den er meget mild for din hud.
Der er naturlige ingredienser i, som sheasmør, mandel og jojobaolie, og olien fra de store og smukke kæmpenatlys(hvis i ikke ved hvad kæmpenatlys er, så google det, søg på kæmpe natlys plante)...



 Den dufter godt, men lidt af plastic.
 Sådan ser den ud.
 Iroha nature repaire and nourishing hand and nail gloves.
Prisen for den er 49 kr.
 Det er nogle handsker som virkelig plejer dine hænder i dybden, faktisk ligesom ansigtsmasker og ansigtspleje, bare til hænderne.
Handskerne er meget smarte, da de er fyldt med lækre plejende midler og serum, og vitaminer,  den reducerer tørre områder, og gøre dine hænder vildt bløde.
sæt dig tilbage i 15-20 minutter, med handskerne på, og derefter vil dine hænder være bløde som silke.
Du kan afslutte med at smøre en dejlig serum på dine hænder.
 Medlemskort til the body shop.
Vi har ikke en the bodyshop her på als, så jeg tror ikke jeg får brugt det så meget, men jeg er da nogengange i københavn(hvis altså 1 gang om året tæller..haha..ahaah...)
Heldigvis har man onlineshopping.
Man får nogle point når man bruger det, og køber ting derfra.




 Noget læsestof om håndcremen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar