lørdag den 30. august 2014

Slikplaneten-Fredag den 29 august 2014.




 Jeg fik lavet en virkelig vellykket knold, er stolt..haha :D













 Morgenmad.




 Vi var lidt sent på den idag til bussen, fordi at vi vil stå på et andet sted, så vi kan gå senere..men altså that didnt work today...så far kørte os op til stoppestedet, da det er den samme vej til hans arbejde, så det er jo smart.


 I bussen.


Ankommet til sønderborg. 










 Jeg var ret tidlig på den idag, så jeg gik bare lidt rundt  i sønderborg, indtil at det var tid til skole.
 Skolen.


 Vi fi k 20 minutter før fri idag,,yaaay:-)Men det var i billedkunst så det er lidt øv, for jeg kan godt lide billedkunst...i skulle forresten tegne selvportrætter af os selv, jeg fik tegnet 2, men jeg var ikke helt tilfreds, men det blev ganske okay.





 Jeg skulle egentlig mødes med Ida og Alice i sønderborg, men da det regnede, så droppede alice at komme ud til sønderborg, og Ida havde jo fri 12:30, Så hun tog hjem.
 Men så havde alice spurgt om jeg ville tage slik med hjem fra slikplaneten..(den nye slikbutik i sønderborg.)..så det gjorde jeg..men det var ret bøvlet for da jeg skulle betale, så sagde jeg" på beløbet", og drengen i butikken sagde"vi betaler ikke med dankort"..nå, men så måtte jeg jo lige løbe helt  ned og hæve et par penge, og det skulle jeg jo nå inden bussen kørte....jeg nåede det...MEN da jeg kom hjem, opdagede jeg at JEG HAVDE PENGE, som jeg slet ikke havde set, lå i min pung..FORFANDEN MAN!,




 Gåtur hjemad.










 Over marken..
 Det ser ret fedt ud at den er 2 farver.
Grunden til at den er det, er fordi at eu har bestem at man nu skal have 2 afgrøder på sin mark, hvis man har over 10 hektar, og vi har nemlig 16 hektar...så det gælder også os...min far har i de sidste 20 år, dyrket vinterhvede, så det er lidt underligt, at vi skal til at have havre også...men nu må vi se.








 Musik er altid godt for sjælen.


 Okay, jeg må vidst hellere finde en ny vej over marken fra nu, da der er ret pløret på marken nu.


 Godt vi har græs, så ens sko kan blive rene igen.

 Endelig hjemme.





 Hvad finder man der, imellem 2 gigantiske vandpytter
 Prudstipigen.

 Dat booty.








 Så fik jeg endelig tid til at åbne min goodiebox, thats what weekends are for..Drabeligt Ida, i must say,(hun fik lov til at åbne min goodiebox, men en drabelig kniv.)




 Der var kommet mudder på min taske, det er jo ikke så professionelt i skolen.
 Såå jeg fik tømt den helt.




Nurh harald. 

 Og proppet den i vaskemaskinen i 14 minutter, for jeg mener ikke den kan tåle at komme i vaskemaskinen, but im a rebel, so is did it.


 Og så tegnede jeg lidt mere.



 Efter aftesmaden.
 Dejlig ren og velduftende taske.
 Uden mudder.
 Hahah, jeg elsker når prudst klør sig, den ene gang væltede hun, fordi hun stod på noget ujævn jord..det var ret sjovt :D...men hun lod bare som ingenting.





 Sniger minnie.
 Jeg er så dårlig til at etgne kroppe, så dem lader jeg altid vær med at tegne, men ja, i kan selv vurdere..


 Sliiiiik.
 Saftevaaand.

 Youtube.

















 Jeg elsker når hun vikler sin hale rundt om ens arm..it breaks my heart..det er såå sødt.
 Så lavede jeg mine negle...måske blev de lidt overdrevede...:O








 Så, så mig, Ida og Alice lidt mick øgendahl.









 Og faldt i søvn, til vi vågnede bed 01:30- tiden og gik i seng.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar