lørdag den 2. august 2014

Mig og prudst-Lørdag den 2 august 2014.




 Det var en virkelig virkelig stor fejl af mig, at sove til klokken 14:00 idag, jeg var faldet i søvn, midt i min dagbogs-skrivning, så jeg havde ikke nået at stille mit vækkeur, for jeg ville have stillet det til kl 06:00, så jeg måske kunne komme med min far på arbejde.
Jeg arbejder der jo ikke mere, da min praktik er slut, men jeg savner det så utrolig meget, at jeg gerne vil med i weekenderne, dogkun når jeg får lov.




 Jeg spiste morgenmad...faktisk tog jeg det sidste af alices musli..ups :D
 Prudst var i kælehumør idag, og sad lidt ved mig.

 Touch da boobie:)

 Så ville hun dog gerne ud igen.






Der var egentlig dejligt varmt, så der sad jeg i lidt tid.






 Sidste weekend tegnede jeg en smiley og noget love and peace-halløj på mit ben, det er der stadig.
Jeg må sige det har holdt længe.

 Når jeg nu har taget det sidste af alices musli, så må jeg da hellere lave noget nyt, så det gjorde jeg.

Honning.
 Lidt kokos, men ikke for meget, da det kan blive lidt underligt at spise.
 Havregryn.
 Så klodset som jeg er, taber jeg paletten på gulvet.
 En ny må til.
 Lidt hørfrø.

 Lidt græskarkerner.


Lidt Solsikkekerner.
 Lidt solsikkekerner.


 Når du synes det er færdigt, hældes det i en lille beholder, men det skal først køle af, inden låget puttes på, for ellers kan det klumpe sig sammen.


 Vi herhjemme har sådan en fin lille kasse, til vores musli-ingredienser, det er smart.

 Jeg har gået og tænkt på at jeg gerne ville bage boller.

 Men så gad jeg ikke alligevel.
 Jeg samlede lidt aviser og blade, min vanddunk og en kuglepen.
 Og satte mig ud på græsset, sammen med prudst.

























 Godbidder skal der da også til.


 Godbidder til mig også.
 Smart at sprede dem ud over hele tæppet, såhun kan gå rundt og lede efter dem.


 Lige pludselig mærkede jeg noget vådt på mit ben.
Jeg kiggede..og en due havde skidt på mig..på mit ben....Lækkert...mange mange tak due.
 Den sad oppe i træet..
 Peudst fik vand fra godbidde-låget.


 Efter noget tid, blev hun vidst lidt for træt af mig, og gik sin vej, hen og lagde sig et nyt sted.





 Jeg lå og kiggede lidt på denne side på facebook, der hedder alle os med kat(te).
Hvor filk kan stille spørgsmål og vise deres skønheder frem osv.
Jeg er total bidt af den, og er derinde hvert sekund....jeg kan ikke lade være..





 Da vi havde lagt derude i et par timer, gik vi ind.





Jeg elsker når prudst har sit "jeg er i trance-blik på"





 Så ville jeg alligevel gerne bage boller.
 Kender i det, når i bare mangler 1 æg...1 æg???.
 Så er det godt at have høns...man skal bare være heldig at de lige har lagt et æg.



 Yeeees, det havde de.
 Harald is arrived.

 Han skulle da ikke snydes for godbidder.

 Der var vidst tag-selv.



 Så skulle kattene fodres.

 Jeg ved hvad han tænker..giv mig nu bare det mad.

 Når kattene skal fodres, så skal vi altid lige gå rundt og finde dem, inden de alle ved at der er mad.
Så mig og harald satte os midt på jorden, og ventede til de andre missere kom.



 Yaay, så var der mad.

 Jeg elsker duften af gær.
 Hvis i er interesserede, så er opskriften her, de er meget gode.





 De skulle hæve lunt pg til dækket i 45 minutter.

 Min far havde bestilt pizza til aftensmaden idag, min ynglingspizza er en magarita.

 Prudst har fundet sig et nyt liggested.
Jeg gik faktisk rundt i huset og ledte efter hende...jeg hørte nogen nyse, og fandt hende så i vindueskarmen.


 Solen er flot hva??
 Blogindlæg.

 Så var hævelsen overstået.

 Igen skulle de hæve lunt og tildækket i 15 minutter.
 Ind i ovnen.
 Efter ca 20 minutter var de færdige.

 Jeg var bare alt for mæt til at smage en,så det må blive i morgen.
 der er sådan en side inde på facebook der hedder efterlysning af dyr...den var jeg inde på her til aften..ikke fordi at vi mangler et dyr, eller har fundet et dyr der måske efterlyses...jeg vil bare gerne hjælpe folk med at få deres dyr sikkert hjem...men jeg gør mig selv deprimeret ved at være inde på sådanne sider her...for jeg kan bare ikke holde ud at der er nogle der mangler deres dyr, uden at vide hvor de er henne...jeg tog mig selv i at græde over sådan en side her, for 1 år siden...

 Jeg vil dog advare om at folk også ligger billeder ind af dyr der(kan ikke lide at sige det ord) jeg håber i ved hvad jeg mener...men i tilfældet af at i ikke ved hvad jeg mener.så..(dyr der er blevet påkørt, druknet eller dødt)...det er måske godt at de gør det, så folk også kan få vished om at de nu ved hvor deres dyr er.
Jeg bliver bare så ked af at se disse billeder...


 prudstibassen ligger stadig og sover.
Gooodnaaat!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar