lørdag den 9. august 2014

Halmballer ind i containeren-Lørdag den 9 august 2014.

















 Min far kom og vækkede os omkring 08:30, og sagde at vi hurtige skulle stå op, fordi at der kom regn om en halv time, og vi skulle have vores halmballer ind i vores halmcontainer.

Så vi stod op, fik noget tøj på, og så var det bare ed at komme igang med at få halmballerne i tørvejr.





 Først skulle vi have det gamle ud.
 Det smed vi bare ud fora halmcontaineren, da det ikke gør så meget hvis det går til, siger min far, men jeg er meget sparsommelig på det område, så jeg sys bare det var spild af halm..


 Vi brugte min fars boxer til at hente og bringe halmballerne.










 Det tog omkring 2 timer at få det ind og stable det.
Jeg mugede ud bagefter, da det jo er min tur til at muge ud idag.
Jeg var drivvåd bagefter, da det regnede enormt meget.




 Prudst var ligeså våd, så vi passede godt sammen.



 Jeg tog mig et bad, og smed min morgenkåbe på, og den har jeg så gået i hele dagen.

 Spiste morgenmad kl 13:30 ca.
 Jeg sad bare og så lidt tv, så det har været en rimelig afslappet dag idag.



 Lidt hen ad dagen, så mig, Ida og Alice frozen/frost/.









 Min mor lavede pandekager.
 Prudst tror hun er dronning..altsåå...:D







 Dette er hvad jeg fik købt i flensborg igår.
 Bare en almindelig hårlak, de er meget billigere i flensborgs rossman.
 Dykkerbriller i 1 euroshop.
 Badering.

 Falske negle og lim...jeg går ikke med det her ofte, faktisk har jeg kun prøvet det en gang, og det var ret ubehageligt, men jeg sys det er så flot, så jeg vil gerne prøve at have falske negle,bare for en kort tid.
Jeg er dog bare sådan en person, at det skal være på det rigtige tidspunkt..sådan at man ikke får problemer med at lave ting, fordi de er så lange..

 Fodbads-pulver.

 Hårfarve.
Fordi at jeg meget gerne vil have ombre hait, som hende på æskens billede, hvis i ved hvad jeg mener.
Jeg har aldrig prøvet at farve mit hår, og jeg vil heller ikke farve det(med det mener jeg i hårbunden), da det kan skade håret meget, og man lan få allergi af det, og det vil jeg ikke udsætte mig, eller mit hår for.
Men ombre kan jo ikke rigtig røre hovedbunden, så så farligt er det nok ikke...Jeg ved ikke hvornår jeg vil gøre det..det igen..det rigtige tidspunkt...og hvad hvis det bliver grimt, eller hvis jeg ikke kan lide det,..så har jeg altså ikke tænkt mig at klippe det af..eller noget, det gror jo ikke så hurtigt mit hår, og jeg vil meget gerne have langt hår.

 Jeg fik lånt ida og alices kameraer, og fik lavet indlæget om københavner-turen færdigt..nu skal billederne bare godkendes af Ida og Alice, da de ikke er så meget for at få billeder lagt ud af dem selv..






I morgen skal Alice starte på efterskole i 10.ende klasse.
Hun har ikke gået på efterskole før, så dette  er hendes første gang på efterskole...
Hun glæder sig, men er også meget nervøs, så vi skal køre herfra 11:20 imorgen.
Godnat :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar