torsdag den 21. august 2014

Violin-Torsdag den 21 august 2014.














 Morgenmad, med de brombær jeg samlede i går.















 Toiletbesøg.



 Da jeg havde fri, tog jeg den første bus jeg kunne finde.












 The field.
 Daaaym, det var varmt idag, at gå hjem.



 Prudst lå og sov ude i marken, da jeg kom hjem.










 Da jeg stod og spidsede mine blyanter, var prudst min lille assistent.





 Jeg lavede lidt matematik, for at øve det lidt mere.
 Jeg har altid ønsket at spille violi, men har aldrig rigtig vidst hvordan jeg skulle starte,..så jeg spillede lidt på Ida violin.



 Aftensmad.


 Youtube.



Og nu ser jeg en film der hedder then came love, som slutter kl 22:00, og derefter kommer der twisted, som altid har været kl 20:00, så jeg forstår ikke hvorfor det kommer så sent, but i wanna see it .D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar