lørdag den 9. august 2014

Flensborg og Alsion-Fredag den 9 august 2014.







 Asted til sidste dag i matematik-kurset, inden jeg starter på vuc i sønderborg på mandag.



















 Vente, vente, vente på bussen.

 Så var jeg i sønderborg.
Og da jeg fik fri fra skole/matematik-kurset, skulle jeg mødes med ida og alice, da vi ville tage en spontan tur til flensborg.





 Vi var lige i borgen, for at købe noget mad, da vi var sultne.










 Bussen var der tidligt, der ved 12:30-tiden.


 Vi gnavede lidt vindruer og en milky slice.


 Jeg læste lidt, vi snakkede, og hørte musik, da det var 1 time i bus ca.





 Så var vi ankommet til flensborg, omkring 13-30-tiden.


 Vi gik bare rundt og kiggede, og gik i butikker.



 Jeps, hatte i euroshoppen.


 Denne nutella-ting har været en af mine drømme, i mange år, og jeg købte den, smagte den, og nød den.
Hahaha, ej, det blev lidt ulækkert i længden, men den skuffede ikke.



 Cheeseburger på mac donalds.








 Det er bare typisk at vi sætter os et sted på gaden, og bare sidder og glor på mennesker og snakker.






 Der var gang i noget vand-springvand-ting-ting, der måske er noget kunst, hvad ved jeg..men det skulle vi da lige lege lidt med.





 Da vi havde brugt rigtig lang tid i flensborg tog vi bussen hjem til sønderborg igen.




























 Der var en gratis koncert på alsion, med masterclass conducters(mesterklasse dirigenter), hvor der var nogle unge dirigenter der skulle prøve kræfter med at dirigere et orkester.
Så vi var ude og høre lidt gratis klassisk orkester-musik.
Men jeg var så træt, at jeg var ved at falde i søvn hele tiden, og jeg tog mig i at gabe ret mange gange.


 Men først skulle vi lige tisse på borgen.


 Derefter gik det ned til havnen.






 Der sad vi og ventede til klokken blev lidt i 20:00.





























 Klokken 20:00, var koncerten.

























 Da det var slut ved 22:00-tiden, ventede vi på at far kom og hentede os.



 Uheldigt billede, ida fik taget, men whatever, dem skal der også til engng imellem.


















 Så blev vi endelig hentet, fordi at vi skulle vente en halv time,inden vi kunne blive hentet, så vi gik bare lidt rundt.
 Vi var hjemme kl 23:00.
 Lille skid stribe.




 Der var kommet et brev til mig, om at vi skal starte på mandag kl 08:15 istedet for klokken 09:00.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar