onsdag den 6. august 2014

Presse halmballer- Onsdag den 6 august 2014.






 I går aftes, da mig og alice skulle ud i stalden, med prudst, vair vores pindsvin kommet, for at spise kattemad:)
Han er virkelig blevet stor, men han er desværre en smule bange for os, og det er jo klart, da han har ligget i hi, det meste af tiden, inden han skulle slippes ud.






 Godmorgen.














 Morgenmad.

 jeg havde lige tid til at slappe af på sofaen med et blad, inde jegskulle op til bussen.


 Så var det afsted i skole.














 Fri 11:10.














 Tid til at få købt en salat, i borgen.


































 Igen spiste jeg min salat på havnen.









































 Og læste lidt i min bog, ved et træ, inde i parken.

















 Jeg mødtes med alice på busstationen.

 Vi skulle nemlig til alsion, for at høre noget gratis klassisk musik.
Man kunne komme ind og se hvordan et orkester øvede, deres performans.
Det er gratis, og det er i 3 dage..den 5, 6, og 7 august..og på fredag kl 08:00 til 12, mener jeg nok, der er der koncert (gratis)..det lød rigtig godt, og det var meget spændende at se dem øve.
Jeg havde ikke troet der var så meget at øve, men der er virkelig meget man skal have styr over, når man leder et orkester....











 Efter koncerten smuttede vi ind på borgen og købte noget spiseligt.
 Vi satte os udenfor borgen, ved et træ.




 Jeg ved det er lidt ulækkert det her, men de smager altså godt.
 Min nye grønne ven.






 Vi gik ned til havnen igen.






 Der er denne her ruin ved siden af slottet, som man selvfølgelig gerne må gå ind i..så det gjorde mig og alice.















 Jeg fik dyppet mine fødder  vandet.




 Lidt tid efter tog jeg bussen hjem, da jeg gerne ville hjem..alice ville gerne blive der lidt længere, så hun tog en bus, en time efter mig.





 Og så var der lige gåturen hjem.










 Jeg gik ud på vores mark, på vejen hjem..den ser fin ud, efter høsten.


 Imens musikken kørte for fuld knald.



 Jeg kan bare ikke lade være med at smide mig ned i halmen...det er simpelthen så sjovt at komme løbende, og så bare lade sig falde.









 Prudst kan man altid finde ved rosenbuskene.








 Dejlig modtagelse af de to, når man hjemvender fra skole.


 Vi har ladt en stribe halm ligge på marken, så vi kan presse halmballer til vores heste.
Så jeg hjalp lige min far med at få det presset.







 Aftensmad.



Efter aftensmaden skiftede jeg om til noget tøj, der gerne måtte blive lidt beskidt.


 Og ud i marken igen, og hjælpe til.






 Vi blev færdige, og fik stablet de 164 halmballer..derefter hjalp jeg far med bilen, da vi skulle have en kølerslange ud.
Det er den store sorte slange.



 Det er dejligt at være så beskidt igen.



 Bad, og blogindlæg.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar