mandag den 4. august 2014

Regnvejr-Søndag den 3 august 2014.

I går aftes da alle var gået i seng, sad jeg og skulle have lavet mit indlæg færdigt og smøre ,adpakke, og så stod min lille stribemus udenfor døren...vi må ellers ikke have vores katte indenfor, for vores far..undtagens prudst, fordi hun jo er den ældste :D
jeg ville elske at have dem indenfor, det ville være dejligt at have dem til at ligge i sofaen, og se film med..selvfølgelig skal de også kunne gå udenfor,  det ville være synd at have dem indespærret.
Så lukkede jeg hende ind..Muhahah, crimerider..jeg kunne ikke lade være.




Næste dag, stod jeg op kl 07:40 ca.
Og klædte om til arbejdstøj.





Søndags morgenbord.
Så tog jeg med min far på arbejde..fordi at jeg savnede det så meget..

Da vi var færdige i stalden, var det begyndt at regne:-P


Ida kom jo hjem fra bayern igår, sammen med mormor og vores kusine, og så sov hun hos mormor.,
Mig og far kørte hen til mormor for at hente hende.





Vi fik lidt kaffe og saftevand.
Jeg elsker dette billede af mig og min bedstefar holger :)
Jeg ved egentlig ikke hvor gammen jeg er på dette billede, men jeg er nok ikke startet i skole endnu..
Smarties.
Efter lidt tid, kørte vi hjem.




Da vi var kommet hjem, sad jeg lidt sammen med harald ude i regnen:)
Det var meget afslappende at lytte på regnen^^



































Minnie stikker altid sin numse i hovedet på en..lækkert :)













Det  blev tid til et bad.

Mens far lavede noget andet, sneg jeg lille harald ind i udestuen, jeg kunne bare ikke lade være.
Døren er jo ikke så langt væk..


Fandt prudst siddende  denne kasse..







På et tidspunkt hørte jeg noget hestevrinsk, og troede at hestene var løbet ud, fordi det lød som om at et kom fra vejen af..så jeg løb selvfølgelig hurtig derud...
Heldigvis var de ikke løbet ud :)Pyha.


Pinkey tog sig lige en rulle-tur i græsset..:-)












Jeg så lidt youtube..









Det er så lang tid siden jeg har haft fletninger i, så det havde jeg lige lyst til.




Prudst er meget ivrig efter at komme med op på loftet..ved ikke hvorfor, men jeg gav hende lov til at komme med op på mit værelse, imens jeg grundede lidt mere.





Selvfølgelig havde jeg åbnet vinduerne, så vi ikke ville få hovedpine af lgten.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar