onsdag den 20. august 2014

Slikbutikken-Onsdag den 20 august 2014.


 Jeg sys selv at jeg lavede en rigtig lækker salat i går aftes, til at tage med i skole.




 Godmorgen stribe.
 Jeg var simpelthen bare så træt i går aftes, at jeg ikke gik i bad, men så gjorde jeg det bare her til morges.
Mig og Ida går normalt aldrig i bad om amorgene, vi er aftensbadere..men typisk, da jeg skulle i bad her til morges, skulle Ida ogaå, er det ikke mærkeligt?..vi har nogengange det der søskende-gens-tankegang.









 Morgenmad.
 Jeg elsker at sidde og læse avisen om morgenen, imens jeg spiser min morgenmad.
Det er hyggeligt.



 Afsted i skole.







 Sønderborg.







 Arrived to the school.








Mig og Ida havde faktisk fri på samme tid idag, så vi mødtes. 


Men der regnede.



 Vi mødtes henne på biblioteket, da Ida skulle aflevere en bog.








Vi tog i tigeren. 



Jeg fik købt en lille nøglering.


 Der er jo kommet en ny butik i sønderborg, og det er en slikbutik, til meget billige penge, og de har ALT!, det kan ikke være sundt..haha..den skulle vi lige ind i..











Vores far hentede os på busstationen, fordi at han lige var i sønderborg.






 Jeg puttede lidt af slikket ned i en skål, for at fryse det ned.
Så spiser man faktisk heller ikke såå meget  af det..



 Jeg var lige ude ved hestene.




 Derefter blev det til en gåtur på marken.














 Så gik jeg hjem og hentede en skål, og dsamlede brombær, eller som min far og farmor siger på sønderjysk braaambæ:)





 Dem frøs jeg også.
 Jeg skulle passe pastaen.





Dækkede bord.


 Fortsatte på den salat mor var igang med.
 Efter aftensmaden gik mig og Ida os en tur.




Vi havde engang en kat der hed rose, som var min farmor og farfars kat, men den forsvandt i ca 1 år, og kom tilbage, og så forsvandt den i ca 5 år, og ida mødte mig og Ida den..
Vi kan kende den på øjet, da den engang blev påkørt, men øjet helede igen..men den har stadg et krumt øje..
Vi har accepteret at den har valgt nye ejere(det kan vi se, da den trives, den er tyk, og har en fin pels), for en kat er jo dens egen væsen.. 


 Vi gik ned og fodrede ænderne med lidt brødrester fra skabet.


 Tørret tortillabrød.









 Rester fra aftensmaden blev min madpakke.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar