tirsdag den 5. august 2014

Salat-Tirsdag den 5 august 2014.







 Krøller i mit hår, da jeg havde taget de der lyserøde skumgummi-tingester i mit hår.


Idag skulle jeg selv tage bussen i skole.
















Ventede på bussen, den var ret forsinket idag...hate that..jeg er SÅÅ bange for at komme forsent til ting, og vil bare gerne gøre ting godt, så at komme for sent, er ikke lige det bedste jeg ved.

 Bussen var SÅÅÅÅÅ proppet idag...vi stod mast inde i den der bus..Jeg stod lige mast ind i en dame, der stank mega meget af parfume..forfærdeligt...


 Bussen var jo så proppet, at man spildte tid på at buschaufføren skulle bruge et par minutter på at sige" ryk længere ned i busse, der må egentlig kun stå 24 ude i gangen"..osv..osv...så jeg havde ikke så lang tid til at løbe ned til klassen...

Selvfølgelig er ens krøller gået ud, når man ender henne ved skolen..argh!!, i just want the curls, to stay, the whole daay:)




Jeg nåede det lige,..og vi skal være der kl 08:00..heldigvis var læreren også 1 minut forsinket.

 Deres toiletter er virkelig tjekkede..awesome!



 Friiiiiii!!!
Jeg elsker at skulle gå forbi et dyrehospital på vej til skole, og på vej hjem...
Hvis der er noget jeg IKKE fortryder jeg har gjort, så er det at være i praktik på alsia dyrehospital i Augustenborg..FANTASTISK STED!!..Jeg elskede det..jeg kan huske at skolepraktikanter, måtte være der indtil kl 15:00, men også længere, hvis de ville...jeg blev der nogengange til kl 18:00-19:-stykker, og de lukker kl 19:00..jeg ville bare ikke hjem....de sagde at de aldrig havde oplevet en der ville blive der i så lang tid, som jeg ville..haha, ja, så kan man bare se, hvor meget jeg elsker dyr...og brænder for at hjælpe dem...

Jeg fik endda lov til at blive der i sommerferien, så længe jeg ville...lad os bare sige det sådan..jeg var nærmest flyttet derind.




 Jeg skulle da lige ind på borgen, og købe en salat i kvickley.






 Jeg elsker rulletrapper.


 My favourite place in the summer..the habour :)
Jeg gik jo ned og spiste min salat på havnen igen.





















 Der kørte først en bus kl 13:50, så jeg havde ca 40 minutter,og for at drive tiden af, gik jeg i føtex.
Der er nemlig denne her bog, som jeg har gået forbi en snes gange, og tænk"hvorfor er jeg så interesseret i den, jeg må have den"..så den gik jeg ind og købte.

 Min aller aller aller ynf´glingsforfatter.


 På busstationen sad jeg og ventede på bussen.


 Og læste lidt.

 Der skulle jo handles til aftensmaden, da jeg stod for den igen idag.

Så var de igang med at høste på vores mark..Jeg elsker den tid, hvor der høstes på vores mark..I love it :)
Det er så spændende at kigge på..det bedste er når man har fri eller ferie, og der høstes, så man kan få hele processen med..nu har jeg så bare været i skole, så starten fik jeg ikke med.
















 Ja, jeg skulle jo gå hjem.



 Endelig hjemme, der var godt nok varmt idag.
 Ingen hjemme...årh...fandt dog ud af at far var hjemme:)
Han havde bare parkeret omme bagved.
 Jeg elsker dette billede af mig og min kat stribe.
jeg har haft hende i 9 år nu..ca..
 Ryddede op.
 Skiftede til noget køligere tøj.


 Lille stribe kom diskret ind ad døren..så snedigt.




 Og begyndte at lege med fars høretelefoner.




 De her katte-godbidder skulle lige afprøves på stribe og prudst.


 De var MEGET MEGET godkendte.




 Så begyndte jeg på at lave aftensmaden.








Prudst må være så træt af mig..Hahah ^^









 Maaaaad!! C-:

 Baaad.


Morgenkåbe.



 Youtube.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar