lørdag den 16. august 2014

Hello kitty-Fredag den 15 august 2014.



 Jeg sys selv jeg har lavet en hel vildt flot knold til denne dag, det er en fletning i en knold.



 morgenmad.
 Jeg kunne lige nå at gå ud med skraldespandende, inden skole.

















 Så gik mig og ida til bussen.
















 I sønderborg.





 Efter skole hentede Ida og mor mig, da de havde været ude og finde en bog om guitarspil til Ida, og så kunne jeg lige køre med hjem.


 Jeg spiste resten af min madpakke i bilen, på vej hjem.


Jeg har modtaget 2 pakker.



 Den første er en skridttæller, da jeg vil se hvor mange skridt jeg går om dagen.

 Den anden pakke var et battericover.




Dette er det cover jeg har haft på sidst.


 Der er bare et stykke af blomsten der er knækket af, men coveret kan stadig bruges..det der er knækket af, kan ses, når man ser efter på det andet billede også.
 Og så knækkede det armbånd jeg købte i går desværre.

 Nå, men ringen er da stadig pæn.

 Så gik jeg ud til kattene.













Jeg fik sådan lyst til at gå en tur, så det gjorde jeg. 















 Denne her volvo, har stået der i flere uger nu.

 Denne sang beskriver mine følelser for en bestemt person, som jeg så gerne vil kunne være mig selv over for(men det er umuligt..) og tit tænker på, som jeg håber vil møde igen engang--ville ønske jeg kunne gøre det om, dengang vi mødtes, så vi stadig er sammen idag..<3




















Denne her sang er jeg begyndt at høre ret meget for tiden.































 Jeg fandt en lille hello kitty ved en vej, tæt ved brugsen, jeg samlede den op, og tænkte, om jeg skulle tage den med hjem, så jeg kunne gå op på brugsen med den i morgen, eller om jeg bare skulle lade den ligge...

 Jeg besluttede for at ligge den ind i hækken, så den ikke ville bliver gennemblødt hvis nu det regnede, og stadig så den pige der havde tabt den, kan finde den igen, måske vil jeg gå op og se om den er der om et par dage?...


 Hahahahahahha, lige idet jeg tog dette billede, så gik jeg ind i en hæk...øhh..faktisk ca 4 hække/grene..åh..maagaaard..fack..awkward...jaa, en bil så det..
 Var ved at grine mig ihjel bagefter, ahaha, det var komisk...


 Kan i huske at jeg fortalte om den der galgebakke, der lå på vores mark, for et bar 200 år siden...der er et billede, af den, hvordan det så ud før...på disse 2 stolper på billedet.
 Sådan så det ud...skræmmende....

 Jeg sys det er så klamt det der er sket på vores mark for de der 200 år siden..ad..men samtidig er det ret interessant, hvis man kunne læse mere om det..jeg har søgt på nettet om det, men jeg kan ikke rigtig finde noget om det...min fars fætter har faktisk et par bøger fra den tid af(1791), så måske jeg en dag kunne låne dem..

 Så gik jeg ud på marken, på vej hjem.



 Og mødte prudst.



 Om aftenen så vi tv.
Og alice kom forresten hjem fra efterskole.


 Hver aften fylder jeg 4 flasker op med vand, og putter dem i køleskabet, så jeg kan drikke dem næste dag..jeg har faktisk holdt det i 2 uger nu...


Vi gik i seng 23:30.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar