onsdag den 13. august 2014

Ballet-Onsdag den 13 august 2014.


 I går da jeg lavede indlægget, kom min mor ind med en side fra avisen, hvor der var noget ballet på, jeg har altid ønsket mig at se en ballet-opvisning..så den 26 august er der noget ballet i alsion i sønderborg..det koster kun 50 kr, hvis du har studiekort, og det får jeg jo, imens jeg går her...det er kl 19:30, og det vil jeg mega gerne.








 Jeg ryddede hele køkkenet op.

 Afsted i skole.












 Jeg så et lille æg ligge midt på jorden, og det stank altså ret meget.


 Sønderborg.





 Toilet.
 Idag stod jeg ikke af ved vores mark, fordi jeg var så dum at sidde i den side hvor man ikke kan se, når man er lige ved at være der.






 Og så tog jeg marken.

 Hvad laver det muldvarpeskud midt på vores mark??

 Hjemme.

 Jeg slappede af, og snakkede med far.

 Spiste vindruer, imens jeg sad på vores køkkenbord.

 Igår kom min farmor ind med 2 dåser småkager, som hun selv havde bagt...hun bager de mest fantastiske kager, der nogensinde er lavet og opfundet:)





 Jeg slappede af, og så lidt youtube.




 Kiggede lidt på madopskrifter, da onsdag er min aftensmad-dag i familien, så jeg skulle lave mad idag.

 Jeg skrev en indkøbsseddel.

 Og gik op til brugsen.














































 Prudst er man altid sikker på at møde:D















 Så begyndte jeg på aftensmaden.

 Jeg bruger aldrig smør eller margarine til at stege noget med, jeg bruger altid kun olie.
 Her brugte jeg rapsolie med citron.
 Bacon.
 Hahaha, jeg elsker prudst, fra det minut man starter med at lave maden, står hun helt tæt på en, og flirter med en, for at få noget mad.
 Hun får altid sin vilje..jeg står bare og griner af hende.



 Champignon.
 Løg.
 Hahah,  hver gang jeg skal skære løg, så tager jeg en masse vand ind i munden, for ikke at græde, eller at undgå at ens øjne bliver helt røde og svier.
 Prudst står der stadig.





 Hun står så tæt på, en når man laver mad, det er helt tosset, og når man så vender sig om mod hende, så flytter hun sig slet ikke:D

 Løgene puttes i.
 Husk at skylle hvidkålen.
 Læg pizza tortilla ud på bagepladen.
 Smør pizza sovs på.


 Revet ost.
 Og champignon.
 Skinke.
 Ind i ovnen.
 Jeg gav dem ca 5 minutter, men husk at kigge til dem.

 Alt det rod bagefter, der skal ryddes op.

 Salat.
 Mor lavede en fedtfattig dressing.
 Spisetid.


 Kattene skulle serviceres med mad bagefter.

 Rydde op i køkkenet.
 Det er bedre at have styr på lortet end lort på styret.






 Madpakketid, jeg har taget min den andeb pizza tortilla som madpakke  korgen.


 Mig og Ida gik ud på trampolinen..Ida læste lektier, jeg læste også lektier, men vi havde egentlig ikke behøvet at læse dem, jeggjorde det bare alligevel.
























Youtube. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar