tirsdag den 19. august 2014

Lang dag-Tirsdag den 19 august 2014.

Idag skulle vi i  skole fra 08:00 til 16:25.
Morgenmad., skal der jo til.





















 Nu kan man faktisk godt se at jeg har lavet ombre hair.
 Mig og Ida gik op til bussen.









 Ventede på bussen...det regnede heldigvis ikke her til morges...så meget..
 Sønderborg.







Landet på skolen.
































 Sådan ser skolen faktisk ud, oppe fra billedkunstklassen...den er meget flot bygget..


 And this is the billedkunstklasse.


 Slø udsigt.
 Idag i billedkunst skulle vi lave vores egen mappe, af pap, som vi kunne sætte de tegninger og ting, vi fik lavet ind i,..og så skulle vi bare dekorere vores mapper med tegninger, så vi sad bare alle sammen og tegnede, det var SÅ hygggeligt, bare og sidde og tegne..jeg følte det som da jeg sad og tegnede i friskolen, og i de små klasser, i frikvarterene osv..behageligt.



 Friiiiiiiiiiiiiiii, endelig...det var virkelig trættende at have timer i så lang tid...
 Jeg låser altid min jakke ind i et skab, hver morgen faktisk..og da vi havde fri, kunne jeg ikke huske hvilket nummer jeg havde lå st min jakke ind i..der står godt nok numre på skabene, men ikke på nøglerne...så jeg skulle prøve 5-6 skabe...hhah





Jeg fandt dog ud af at det var skab nummer  34.



 Det er her vi står og spiser, men der er også siddepladser..dem jeg spiser med, vi står for det meste op.

 Jeg smuttede lige i fakta, for at købe tyggegummi og vindruer.




 Da jeg var kommet hen til busstationen, så ville jeg have mig et stykke tyggegummi..jeg åbnede pakken...og kom til at tabe, selve plastikken rundt om tyggegummipakkerne..så det fløj rundt, og jeg prøvede at fange det, for at tage det i skraldespanden...men det fløj ud på vejen, så jeg ville ikke risikere at gå ud og samle det op, så jeg gik hen og stillede mig, og ventede på bussen...men plastikken fløj hen til mig, ud på vejen, hen til mig, ud på vejen, rundt om en dreng, der så flyttede sig, og tilbage til mig..awkward...og det var så tydeligt at det var mig, der havde tabt det....

Se, det ligger lige der på billedet.

 Jeg tog den første bus der var.
 Jeg var så smadret efter den lange dag, at musikken hjalp lidt.
 Men jeg skulle lige have klaret gåruren hjem.



 Over marken.




 Nu er der ikke flere halmballer.
 Home sweet home.


 Jeg satte mig på køkkenbordet og spiste resten af min madpakke.

Så youtube.


 Lavede blog.
 Og nu er jeg bare stinkende træt, og mangler stadig at smøre madpakke, og komme i bad.






 Negle.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar