onsdag den 27. august 2014

Lady white snake-tirsdag den 26 august 2014.







 morgenmad.



 Ida ville gerne cykle op til bussen, men jeg var ret morgensur, da Ida ville stå op kl 05:00, fordi hun følte at hun havde mere tid til at lave ting om morgenen, og hun følte sig mere frisk,..hendes vækkeur ringede, men som sædvanligt hører hun det ikke, men JEG hører alt, så jeg blev nødt til at slukke det..det eneste jeg tænker på, om morgenen, er at sove, så jeg tænker selvfølgelig ikke på at vække hende, jeg ligger mig bare til at sove igen.. og vækkeuret ringer 4-5 gange, inden mit ur ringer kl 06:00..så blev jeg altså lidt morgensur...















 Toiletparty.



I billedkunstskulle vi tegne ting vi så, så jeg tegnede et hus.


 Og en mølle.
 Huset jeg tegnede, er det hvide der.

 Og møllen der er ovre på marken, fik jeg tegnet i et større perspektiv.
 I værkstedsundervisning, skulle vi bare have kemi, og lave noget opgaveværk,..læreren skulle gå tidligt, så eleverne gjorde det samme.





 Min goodiebox kunne hentes.


























 Jeg var lige inde og hente min goodiebox.

 Da jeg havde hentet den og købt lidt vindruer, kakao og champignon, cyklede jeg hjem.
 Men det var virkelig en stressende tur hjemad, for min taske var proppet, så der kunne der ikke være så meget i, og jeg havde min jakke på bakbærret, og det var for varmt til at have jakke på osv.
 Vindruerne der sad på bakbærret, faldt ud, og ned på vejen, min taske åbnede sig, imens jeg cyklede, da den var for proppet,, jeg følte mig lidt som en idiot, DET VAR GODT NOK PINLIGT!...det kan godt være at det ikke lyder pinligt, men for mig var det..







 Det var en lettelse, da jeg endelig var hjemme, og kunne stille cyklen.

 Nu kan jeg vise Idas trick med kakao og isterninger.

 Jeg begyndte på noget aftensmad til familien.
Dette er en champignong-blanding man kan købe.
 Pasta.

 Lad os se, hvornår jeg får tid til at åbne min goodiebox.
 Eller læse hogm-bladet.
 Spisetiiid.


 Katten skulle have mad.




 Rester fra aftensmaden, blev min madpakke.
 Og noget rugbrød.

 Jeg tog ud af opvaskemaskinen.
O
 Og ryddede køkkenet op.









 Jeg fiksede mig lidt op.


 Lavede indlæg for i går.

Så kørte mig og mor hen til sønderborg teater.









 For vi skulle nemlig se et teaterstykke, der hedder lady white snake.Det startede kl 19:30.
Ida og far ville ikke med.
Det kostede 150 kr for min mor, og 60 kr for mig, da jeg havde studiekort.

 Man måtte ikke tage billeder under showet, så det gjorde jeg ikke...men jeg ville ønske man måtte, for det var sådan et smukt teaterstykke.

 Det var på kinesisk, men der var danske undertekster..hvis i ser på det forrige billede, så står der hvide slange ovenover scenen, det var der de danske undertekster var...det var bare lidt småt.

Der var 3 drenge og 3 piger der spillede ed, alle kineserem og alle snakkede kinesisk..det er simpelthen sådan et smukt sprog, og den ene af dem sang kinesisk opera-hold fast det lød godt!..god oplevelse^^
 Det var slut kl 21:00.




 Vi fik lige en soft ice.


Og så kørte vi hjem.




 Blog, tv, hygge.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar